IDAG TAR JAG LOV

åh älskade säng♥
 
Hej på er! Bloggar endast för att jag får lov idag och är asglad bara för det! Efter skolan ska jag till hanna och fixa mig och sen ska vi käka med 7 andra brudar, mysigt! Sen ska vi mot påskdansen som jag faktiskt tror kommer bli helt ok! Åh har så många planer för detta lov, det ska bli så kul! :-)

ÄR DET RÄTT ELLER FEL?

förstå min kärlek till dessa människor
 
Hej! Undertiden jag ej bloggat har två nära vänner till mig fyllt 15. grattis♥ Sen har jag varit på släktkalas, tränat och umgåtts med riktigt bra människor. Minus 30 var väl sådär men det blev bra pga. mitt umgänge där! I helgen är det läns läger och match med damerna. inte ens en vecka kvar till lov. Kämpa karlsson.
 
 

EVERY TIME SHE CLOSE HER EYES

Hej på er! Bloggar mer sällan nu för tiden men de är för att jag har ej någon inspiration, bloggar då jag känner för det! Idag är det fredag och jag är så himla glad, nästan hyperaktiv. Ser framemot helgen för det är nämligen minus 30 imorgon! Har även planer för idag och söndag så detta blir ju hur bra som helst! Igår körde jag spinning och cardio core med laget och dra mig baklänges. Det blir ju bara roligare och roligare för varje gång och inte nog med det. Bättre låtar! Det var som att dom tagit dom från min playlist. Aja mycket biblande. peace

GIFTS

Lite av de jag fått! kan fota resten sen men de är hos mamma och på andra villovägar!
 
Idag är en bra dag. Snart kommer några vänner hit för middag och fix, sen hoppas jag att denna kväll blir bra! Nu ska jag ställa i ordning kläderna jag ska ha på mig och ta de lugnt, pussisar!

IT WAS MY BIRTHDAY

Hej på er! Undertiden jag har varit borta har jag hunnit med att åka på länsuttagning, tagit hem ett guld i lilla vm och fyllt år! Fyllde alltså år igår och på måndag kom min släkt på pappas sida och ''firade'' mig. Sen kom Hanna och Samuel hit. Vi käkade tårta och såg Pitch Perfect. Igår vaknade jag och Hanna av att pappa gav presenter. Kan visa de jag fått sen! Sen åt vi våfflor till frukost, fixade oss lite, klädde på oss och slog på top model. Sen knackade de på dörren och några av min fina vänner kom hit utan att jag visste något med jordgubbar, en parfym och mat! vi käkade och snackade, jätte mysigt! Blev så glad då dom överraskade mig! :-) Idag ska jag till mamma för att få presenter av henne och släkten på hennes sida. Nu blev de mycket text, puss på er!

RSS 2.0