KARLSTAD

Vidare I a-slutspel, minst 8a i Sverige känns ganska Nice! Snart match mot gideonsberg, tagga!

PÅ TÅGET

Hej! Sitter på tåget och kollar Anna Pihl med några jyringar! Sjukligt osköna sängar men dom funkar! Snart är det dags att börja ladda upp för SM! Vi hörs, pussgodnatt.

SM, ;-)

Drar till Karlstad för sm, vi hörs på måndag, ha de bäst! ;-)

STANDING FACE TO FACE

Så bra låt! Får värsta känslan då jag lyssnar på den! sommar, jag älskar dig!

WHEN I LOOK INTO YOUR EYES, I SEE RAINBOWS IN THE SKY'S

Hej! Sitter hos en saknad Ronja! Var och fotade ett foto till mitt id kort, såg ut som asdfghjklöä' inte najs. Har träning ikväll sen åker jag tillbaka till Ronja. Igårkväll var jag Hanna, Addis, Nicke och Eric, trevlans! Vi får höras, kyss

LA LA LA LOVE

Har haft en jätte bra midsommar! några ord som sammanfattar helgen (som Sanna haha): Jordgubbar, kört pågrund, deeptalk, coola, kört båt, stekt, less på mygg, kubb, krocket, KLANT, parteyyybåt, drömmar, sanna♥. Så har min helg sett ut. Kom hem från match för en stund sen, gick inte bra för mig alls. hejdå

MIDSOMMARBILDER


PEACE OUT

It's amazing how quickly your mood can change,
how deep your heart can sink and
how much one person can affect you.

HAPPY HOLIDAY

Glad midsommar på er! och hörrni, klicka på bilden! 

 

FÅR INTE VÄRKA DESPERAT

1 år gammalbild..
Ska åka till stugan på en strax och stanna där över midsommar. Ska hitta på något med Sanna imorgon och säkert några fler, låter bra! Nu ska jag packa lite sen fara. Vi hörs kyss

SPONTANA, COOLA AND SO ON

For till Sanna kring tio. Vi gick och köpte lite gott och behövde prata ut med henne, tack för att du finns♥ Sen efter 2 någongång fick vi för oss att fara och bada, så kring halv tre blev det årets första dopp för mig, inte så jätte kallt faktiskt! Nu ska vi se pll sen sova, livet leker. pussgodnatt

SANNINGAR

+ Jag kan inte lyssna då folk tuggar. Får typ damp...
 
+ Jag lär mig repliker i filmer jätte lätt, dock jobbigt att se filmer jag sätt med mig då..
 
+ Jag bryr mig mindre och mindre vad folk tycker om mig, dock bryr jag mig fortfarande för mycket.
 
+ Jag saknar min dator och kamera, nåt äckel sitter och ser på mina bilder nu, usch?
 
+ Jag tvekar alltid då det gäller förhållanden och sånt.
 
+ Jag älskar att göra spontana saker!
 
+ Jag hatar då folk avbryter en då man pratar.
 
+ Jag är värsta bitchen på plan, alla motståndare måste ju hata mig..
 
+ Kan sitta och skratta till ''the typical svensk'' hur länge som helst.
 
+ Levels är min absoluta favorit låt, sviker mig aldrig ♥
 
+ Jag älskar då någon ''skriver först''.
 
+ Jag älskar att mysa.
 
+ Jag lyssnar på musik hela tiden, och då menar jag hela tiden.
 
+ Mina ben är fyllda med myggbett, sjukt jävla snyggt. eller?
 
+ vill att det ska bli riktig sommar. värme!
 

WELCOME TO MY HOMETOWN, MY FRIEND

Saknar dig snutte

Hej på er! Lite update om vad jag gjort den senaste tiden: Varit i Sangis, blivit uppäten av mygg, sett grymma filmer, väntat på att det ska bli varmt, sörjt över mina saker som blivit stulna, börjat fatta att det är gothia och sm på bara några veckor, lyssnar på grymma låtar, smidigt sommarplaner, umgåtts med mina homies och haft det allmänt bra! kyssen

KÄRLEK


Vilken kärlek jag fick till den här festivaloutfiten, längtar som tusan tills jag själv har ett par Levi's i rätt storlek, och Victoria är så fin!

-


SOULMATE

Grattis världens bästa vän, loveu. Vi firade såklart din födelsedag med en vinst på 5-0, ;-).

HEJDÅ IDIOT


Var i luleå idag och fick tandställning, eller en slags tandställning, köpte lite saker men kan inte fota dom för såklart ska någon jävel ta min dator, min systemkamera, och massa kläder som tillochmed är oanvända, seriöst. hejdå

MOT MATCH


Hej! lite halv bra väder idag. Jag har umgåtts och med Olli och Hanna. Snart ska jag åka på match i Luleå, supertaggad. ska bli så kul!

FRÅGESTUND


Kör på en frågestund, för att jag vet inte vad jag ska blogga om. Avslutar den då jag fått in nog med frågor!
fråga så det inte blir pinsamt lite frågor..

SLAP THAT BITCH HARD


Klicka på bilden, BRA LÅT

SVAR PÅ KOMMENTAR


Jag köpte den på H&M.

VI SER OCH VI DRÖMMER


Hej! Just nu sitter jag hos Johanna. Vi ska snart gå ut och hitta på något kul, sen ska vi nog se fotboll och någon film. mysigt värre, vi hörs kyss. VILKEN LÅT

NY BIKINI


Fick hem den här för någon vecka sen! Så fint då man är brun!

INTRESSE KLUBBEN SPRÄNGS AV ÖVERBELASTNING


Mitt hår, slitet som satan men det har växt och kan snart säga att jag har långt hår! Är sugen på dipdyes men nöjer mig nog med en hår mascara!

YES, OH MY GOD


älskipälski
Hej! Jag och Sandra har fotat och jyrat på. Snart ska vi se en film och mysa på. Ska till tandläkaren imorgon och efter träningen åker jag till min älskade Johanna♥, som jag saknat henne! Pussgodnatt

OVERSIZE SKJORTA


Ganska ny skapelse som jag köpte på H&M för 100 kronor om jag inte minns fel?

VÄRLDENS BÄSTA CP KLASS

störd, ja det är ett ord man kan kalla våran klass. But, after all älskar jag den. knappt 3 månader så sitter vi i klassrummen igen..

EVERYBODY, DANCE!


Godmorgon, gårkvällen blev väl inte riktigt som vi tänkt men helt ok ändå! Jag och ronja ska nog ner på stan och köpa en mjukglass, för vet ni? det är sol!! BRA LÅT

NYTT



Fick det här på chili för 100 riksdaler för någon vecka sedan, kap!

DÄR PALMERNA BOR

Fan vad härligt med sommarlov! Börjar sommarlovet med att umgås med en massa härligt folk, dock ser inte vädret så lovande ut men jag lever, ha det bra för det ska jag! ;-)

SOMMARLOV ♥


NEW IN


pappa köpte den här och ett par Levis shorts till mig i Danmark, dock åkte shortsen tillbaka fr dom var alldeles för stora, ska byta dom till ett par mindre!

SNEAK PEAK



sneakpeak på skolavslutningsoutfiten, ni får se hur allt ser ut imorgon!

TODAY'S



T-shirt: GinaTricot
Cykelbyxor: GinaTricot
Tubhalsduk: Chili
+ marinblå converse

LIKE A GIRL GONE WILD


Oj, förlåt! bloggen har glömts bort. fy skäms. Har iallafall haft brännbolls turnering, vi förlora. Tränat med dm-laget, sett balen i regn, stackarna! och varit jätte trött. Kan helt ärligt inte fatta att det är skolavslutning i övermorgon. Har nästan riggat klänningen men har inte hittat någon jeansjacka. Aja that's life. Nu ska jag se det nya avsnitten pll, kyssar

-


GODMORGON VÄRLDEN


Börjar dagen med att visa dom här asballa byxorna som sitter på ingen mindre än ViktoriaTörnegren och en låt. klicka här

YOU JUST KILLED ME, COULD AT LEAST DO THAT

Vinst med 5-1, måste ha missat minst 5 lägen. Hoppas inte att det fortsätter så nu. Har ätit grillat, myst med  min älsklings hanna som äntligen kommit hem, som jag saknat henne!! Vi såg BB finalen och världens sötaste Hanna j vann♥, det är hon värd! Nu ska jag se Valentines Day och sen sova, godnatt

VARS TOG SOMMAREN VÄGEN?


DU KLÄR. I ALLT SOM JAG BEGÄR, FAST DU HAR FUL STIL IKVÄLL


Hejpåer! Igår efter skolan åkte jag och Ronja till stan, vi köpte jordgubbar och gick till furan och åt dom där med jh. Sen åkte vi hem och Sandra och Felicia kom. Vi lagade mat, var på furan, och såg bb. sen sov Ronja här! Vi har ätit Våfflor och smoothie till frukost. På 2 timmar åker jag och har kul med damlaget, vi hörs kyss

DU


Idag fyller ingen mindre än världens bästa Alva år. Hon är en av mina närmsta vänner, vi har dock glidit ifrån varandra lite på sistone vilket suger. Men det ska vi fixa nu gumman! Efter Gothia drar vi till Danmark, så jävla kul älskling♥, alva är såå bra! Hoppas du får världens bästa dag för det förkänar du, älskar dig vännen♥

SPEAK MY MINE, TAKE MY TIME

Hej! Ingen ev idag så slutar senast klockan 1, efter skolan åker nog jag och Ronja och solar, sen ska vi hem till mig med Sandra och Felicia för att laga mat och sånt! mysigt, sen sover Ronja hos mig, najs!

RSS 2.0