WE GONNA TAKE OVER THE WORLD, WHILE THESE HATERS GETTIN' MAD


Hej! Mina skor har kommit till skolavslutningen, glad tjej! Kan lägga upp bild då jag har ett nytt minneskort, har även fått en bikini och lite andra nödvändiga saker! Nu ska jag plugga, prov imorgon, kyss!

I KNOW YOU GOT THAT GUCCI


Provet gick helt ok igår och jag fick D. Pappa kom hem med en B&J, snäll! Prov i spanska imorgon och det viktigaste är att jag klarar det. Nu ska jag göra en redovisning i No:n. Vi har spelat in ljud och jag låter ju efterbliven, aja! pusss

DÄR JAG HÄNGER MIN HATT


Kort skoldag igår och vi fick sluta tidigare. Sen åkte jag på träning, efter träningen pluggade jag och åt våfflor! Dock lite jobbigare dag idag. Har ett So prov som känns ganska svårt och går till 15.10. Aja knappt en vecka kvar nu!

WERE HAVE YOU BEEN ALL MY LIFE



ey haha
Hej! Ett tag sen jag skrev ett normalt inlägg. Helgen har varit jätte kul! På fredag umgicks jag med en massa härliga på furan och stan, på lördag spelade jag match och vi vann med 2-0, kungar är vad vi är. Sen på kvällen åkte jag till Näsbyn och var där med en massa folk, lite kaosigt men kul ändå! Sen åkte jag till stugan och firade min älskade pappa som fyllde 43 år. jagälskardigduärbästpåallasättochvis,seriöst! BÄST.♥ Vi spelade kubb, såg Loreen kamma hem en första plats i esc, så grymt! På söndag tog jag och Alva det lugnt och sen spelade vi derby, tyvärr en förlust. Måste fixa ett nytt minneskort till kameran snarast! Nu har ni fått veta vad som hänt, ska sova. Godnatt♥


Då var morsdag i stortsett över.
Min mamma är bäst och finns alltid för mig. Hon kan vara lite jobbig och nyfiken men så ska det väl vara antar jag? Vi kan bråka men löser det alltid, jag älskar dig så mycket. puss på dig♥



HAHA SÅ SANT


A PART OF ME


Min bästaste Hanna åker till varmare breddgrader idag. Nämligen Rhodos. En hel vecka, 7 dar, 336 timmar kommer jag vara utan min syster, hur ska det här gå? Hoppas du har det bäst där borta, älskar dig i massor och sola lite för mig! hjärta på dig ♥

RAISE YOUR HANDS

Förlåt för alla cambilder men mitt minneskort har gått av..

Hej på er! Sitter just nu på bussen hem från Happis. Vi hann knappt gå på 3 affärer men kul har vi haft! Köpte lite underkläder och ett nagellack! När jag kommer hem blir det grillat till middag och sen hitta på något med Sanna, Frida och kanske Hanna! Klicka här -> SUMMER BREEZE


MAKE THE KIDS GO WOWO


Pappa kom hem med ett par Levis shorts och en USA tröja från Danmark, tyvärr var shortsen för stora men det ska vi fixa på något sätt. Sovmorgon och shorts imorgon, kan det bli bättre? jo faktiskt för ska till Happis med Emma och Ronja efter skolan, nu ska jag sova, puss!

YOU RUN MY WORLD

Åh, idag är jag mer än glad! finns inte mycket som kan göra mig sur just nu. Det är nästan shortsväder, Gothia på minder än 2 månader, knappt 2,5 veckor till skolavslutningen, mina skor och min klänning har nog kommit, livet leker helt enkelt!

IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG


Godmorgon! Vaknade av att Ronja familj kom in och gav henne presenter. Vi har ätit en ny smak av B&J till frukost, inte helt fel det! Inte så jätte jobbig dag idag faktiskt, skönt! Nu ska jag och Ronja fixa oss, puss!

GRATTIS FRUN



Min älskade vän Ronja fyller hela 14 år idag, du är bäst, vet inte vad jag hade gjort utan dig, du finns alltid för mig som jag finns för dig, hoppas du får världens bästa dag din lilla fjortis för det är du värd, älskar dig. massor av pussar ♥

NER PÅ ASFALTEN


Skola till 15.10, att det är sol och varmt gör dagen dock lite lättare. Idag har det varit en sån här dag som har och går så segt som det bara är möjligt. Vill ha ett par jeans som gina har fått in, dip dyed! själv tyckte jag dom var lite fulsnygga!

CRAVINGS

SUMMER BREEZE


Skulle inte skada om dom landade i min garderob, apigt snygga grejer!


WE NOT WORKING HARD


Sommarväder idag, blir så glad. Snart pallrar jag iväg på träning och sen får jag se vad som händer, ska vara kock och laga nudlar, duktig.

SUMMER BREEZE


Har gjort en sommar lista på spotify, nu då man känner att sommaren är påväg. Klicka här eller på bilden för att komma till listan.

GODMORGON VÄRLDEN


glad

RUN AWAY WITH ME TO MY BEAUTIFUL WORLD


Klicka på bilden

YOUR THE ONE I HOLD FOR ME


Far och cyklar och rensar tankarna lite med Ronja, vi hörs kyss

JUST KEEP IT GOING


















Undertiden jag inte bloggat har jag kommit fram till hur mycket mina vänner betyder för mig, hur nära det är till skolavslutningen, att det inte har varit shortsväder än, att jag tänker alldeles för mycket på vad andra tycker om mig, att jag så förbaskat mycket vill utomlands och att Megan Fox är nog världens snyggaste brud!


Vännen, vad skulle jag göra utan dig? Är så glad att jag har dig, älskar dig♥

TRUE



IT'S NO GETTIN' OVER YOU


Hej på er! Gårkvällen blev jätte lyckad och vi hade jätte kul! Ska snart åka iväg och fira en fin vän som fyller år idag, grattis!♥

YOU DON'T GIVE A FUCK


Tog bilden från fridas blogg!
Godmorgon! Efter matchen åkte jag till Chili och hjälpte till att måla och flytta kläder med Fredrika och Hanna. Sen åkte jag till Ronja och var med några söta. Somnade hos ronja med hon, alexandra och emma. Får se vad som händer idag, Men på kvällen kommer några söta till mig! over and out

-


NO MATTER WERE I AM, NO MATTER WERE YOU ARE


Vinst med 10-0, hörde jag utklassning? aja vi var grymma iallafall, mitt lag är så bra! Beställde ett par skor till skolavslutningen igår, och hann också med att sova med ronja och emma! avslutar inlägget med denna grymma låt.

SERIEPREMIÄR, 12.00 FURUVALLEN


Drar på match på en strax, seriepremiär mot Älvsbyn, taggad brud!

DAGENS



WHEN THE GIRLS GONE WILD


Sov hos sanna igår, fotade en ny proffe, åkte longboard med lite hjälp dock, Såg The last song, snackade, gjorde en dålig träning, och har insett att min kondition måste förbättras!

TRASHED JEANSSHORTS



Snart klara, lite fix kvar!

DET SPELAR INGEN ROLL

Hej, förlåt för dåligt update! Det blev en mysig helg med massor av roligheter! är dock less på min rygg lite andra saker. Åt tacos till middag och snart ska jag ut i regnet för att springa med laget, ryggen värker men ska göra så gott jag kan, alla har väl redan hört låten nedan? inte alls lika bra som dom andra, blir bara sämre och sämre!

LIVE MY LIFE

Lever livet, peace out!

PUT YOU HANDS UP HIGH, PUT THEM IN THE AIR




Topp: Chili
Jeans: Cubus
Skor: Converse
+ norrbottensring

YOU KNOW WHAT WE DO WHEN WE DO IT WELL


Seriöst, känslan! Gjorde den HÄR

Btw, grym låt. Klicka HÄR

FREDAGSINSPO


Lite inspo från den senaste tiden, fredag idag, härligt!

LIKE THE GIRLS GONE WILD, HEYHEYHEY


Har hunnit avverka ett no prov idag, gick helt okej. tror jag. Träning och ska kolla ryggen står på schemat idag. Blir nog att sova med Ronja vid min sida också! Mys

PAUSE I FÖRSÖK TILL PLUGG


bra låt osv, klicka på bilden. sommarkänslor♥

KLÄDSTÄLL - VÅR



Skönt att klädställer blir lite vår/somrigare.

Åkte longboard, åt smält choklad och frukt, snackade skit, prövade kläder, såg bb, det var gårkvällen för mig!

TWO TO THE ONE FROM ONE TO THE THREE




Tröja: Hannas (chili)
Byxor: Cubus
Skor: Converse

SOMMAR SNART, GLAD TJEJ


Isen har gått, det är soligt, inspiration, taggar sommaren, massor av planer med bästa sanna, finns nästan inget som kan göra mig arg idag, glad tjej!

I LIKE YOU, YOU LIKE ME. WHY MAKE IT SO COMPLICATED?


vrid huvvet.
Hejpåer! Kort dag idag men ska gå på återläsningen, måste göra lite rester. Sen ska jag hem och äta sen till farmor som fyller år, grattis!♥ Sen blir det nog att sova hos Sandra och snacka lite skit! puss

GOT YOU FUCKED UP FOR THE LAST TIME



Tröja: Veromoda
Bälte: Chili
Byxor: H&M
Skor: Converse

MÅNDAG


Måndag, mindre bra. Helgen var mycket bra! Kan man få sendrag i axeln? svar ja. En lektion kvar sen slutar jag, peace out fellows

FÖRSTÅR INTE DINA BLICKAR

Igår kom ett paket från H&M, jag var med några söta, det var fint väder, kändes som att sommaren var påväg.. Idag vaknade jag av snöstorm, fuck this shit. Sen åkte jag och var med några gulliga. Nu sitter jag hos Hanna med hon och jh. over and out

JUST CHILLIN'


haha snygga

KAN INTE SLUTA LYSSNA


Klicka här, här, eller varför inte bilden för att lyssna på en jävulskt bra låt. Kan inte sluta lyssna.

SOMMAR♥


JAG HAR GLÖMT DIG EN VACKER DAG



Köpte dom här inne på H&M igår. När man köper sånt här känner man att sommaren är påväg!

MED EN MILJON LÄSARE PÅ BLOGGEN SIN


Började dagen med beeptest, då man just vaknat?! wtf. Träning ikväll. Fårse om det blir någon för mig för har skadat höften på något sätt, inte ok! Nu ska jag göra något vettigt på denna NO lektion, kyss!

ATTACK LIFE, IT'S GOING TO KILL YOU ANYWAY

Bilder från dom senaste dagarna. Har varit ledig från skolan idag för att åka till tandläkaren i Luleå. Trodde jag skulle få tandställning men måste fixa massa saker innan. Sen åkte jag och pappa på max, och Candy World. Köpte även en sak på H&M som kommer upp på bloggen senare. Kyss


VALBORG


Hemma från en lyckad kväll! Nu ska jag somna bredvid Ronja och Alva. Godnatt!

RSS 2.0