FYFAN VAD JAG ÄLSKAR VÅREN

Hej på er! min blogglust ligger på noll och tycker så synd om mina två tusen läsare :( haha skämt åsido. Nåmen for till Samme igår och var där på kvällen och det slutade med att vi somnade hos mig, idag har vi sett lite gossipgirl innan han åkte hem, idag ska jag vara med Emma, så längesen! Vi får se vad vi hittar på men ska iaf äta jordgubbar det är helt säkert! Imorgon har mitt lag match och min fittfot förstör så jag ej kan va med, likaså läns som jag skulle spelat idag. Nu ska jag se ett avsnitt greys och sen städa mitt rum! puss

HELGEN

ingen människa kan förstå hur mycket jag saknar sommaren
Denna helg har bestått av: Fotboll och mys, jävligt bra. Mitt lag har spelat jätte bra iaf, jag har väl inte haft mina bästa matcher precis, skadat foten som redan är skadad ännu mer, orkar verkligen inte en säsong till med skada. Sitter just nu och försöker plugga, ska senare äta grillat och sen ska jag till finis, vi får höras puss

MIN HELG

ÅH sommar.
I fredags anordnade vi ett disco för mellanstadiet. Det blev mer lyckat än vi tänkt och to.m vi i klassen hade roligt! Sen åkte jag till frida och sov där med hon och sanna. Nästa dag åkte jag till Samme och var där en stund och jyrade på, sen åkte vi till Karl för att se hockey med ett härligt gäng, matchen var väl inget att hurra för precis, men men! Sen somnade jag hos Sandra efter vi käkat jordgubbar och sett springbreakers. Igår Såg jag mitt lags match eftersom jag är skadad, sen kom samme till mig, vi såg lite gossipgirl oså, så har min helg sett ut! idag har jag inga planer så får se vad som händer :-)

FREDAG

2 från gothia.
Hej på er! Gårdagen bestod av skola, gjorde klart en No uppgift, fick behandling för min fot, städade mitt rum och sen kom Samme till mig en stund, var förövrigt på otroligt dåligt humör men det blev bättre ju längre dagen gick. Idag är det fredag och då kan man inte vara annat än på bra humör! Efter skolan åker jag till stan och fixar några saker, sen ska jag hem för att äta middag med släkten på mammas sida eftersom jimmy fyllt år! Sen ska jag och min klass hålla i ett mellanstadiedisco och efter det åker jag och myser med frida och sanna! Puss :-)

MEN DU VÄNNEN, DET ORDNAR SIG SEN

Hej på er! ovan ser ni lite bilder från senaste tiden, har insett att jag har oerhört dålig pli på mig själv. Måste skärpa mig! Idag efter skolan ska jag vara med Samme, sen äta middag hos hanna och efter de gym och mys med sändy. En otroligt bra onsdag i mina ögon! Nu ska jag klara igenom dom 2 sista lektionerna denna dag, kyss

SLUT PÅ DETTA LOV

I torsdags åkte jagI torsdags åkte jag till Levi med bästa Ronja, vi har åkt slalom i strålande väder, träffat på lite människor, hon är så bra min käre vän.♥ Var dock tvungen att fara hem redan lördag pga fotbollscup söndag. När jag kom hem for jag till Samme och goades med honom, idag har jag haft fotbollscup, orkar verkligen inte med denna skada, vill kunna spela utan att ha ont hela tiden! Imorgon är de skola igen, ser väl inte fram emot de precis men lovet har varit oerhört bra så deppar faktiskt inte så mycket, bara 2 månader kvar till sommarlovet, kämpa!

LEVI 2013

En liten video från Levi med Ronja, ska försöka ta tag i bloggandet nu, enjoy

 


RSS 2.0