Ringar



Bild från we♥it

Det här med ringar. Jag vill ha många och flera på varje hand. Det diggar jag. Gärna en dubbelring?


Don't worry be happy


Dit ska jag snart!

Imorgon drar jag till luleå med min fina vän Johanna. Vi ska gå på stan. Sen lira fotboll hela helgen lång. Bo på hotell. Hotell frukost♥. Matchen då? Inga kommentarer.


Matchstart 20.00

Just denna sekund, denna minut börjar matchen i älvsbyn. Mål ska det bli, vinst ska det bli. Taggad är jag, helt klart.

Gameday!

 
Tagga till match med att åka ring, fota och leka med mina söta kusiner. Nu är det dags för damerna att vinna!


Converse♥

Vita eller Marin blå?

bloglovin

Follow my blog with Bloglovin

Frogs

Stugan med några fina, snart dags för grodjakt, min och ollis favorit. Godnatt mina vänner!

Vinst?!


Drar jag och kollar lite fotboll, bilbingo idag också. Nu tycker jag det blir vinst x2!

Cousin

Är inte min kusin Nikoline söt?

fix!


Håller på att fixa fannys blogg, ni kan gärna gå in på min blogg ( klicka på bilden)

Det här är min blogg!


Hej! Det är då jag som är Fanny! Ska försöka blogga så ofta jag kan och ha intressanta inlägg! Hadebra!

RSS 2.0