LOST OUR WAY

Hej på er! Seg dag idag. Gårdagens match slutade 1-1. Gick och la mig direkt efter jag duschat och var ändå helt slut då alarmet ringde. Träning ikväll, äntligen ska jag träna! Glaaader. Klicka här för en sjuuukt bra låt
 
Blogg.se är segt, så det går inte att ladda upp bilder...

LOL TRUE







THESE GIRLS FALLS LIKE DOMINOES


Hej på er! Fick sluta 1 timme och 45 minuter tidigare idag och det bugar jag och bockar för. Har varit till pappa och hämtat matchstället för vi har nämligen derby idag. Sen har jag bara myst på hemma och sett PLL. Nu ska jag lyssna på låten som aldrig sviker. Levels ♥

SÅ JÄVLA BRA

 Nause har fått en ny låt som kom ut idag, LYSSNA!

LITE BILDER FRÅN IGÅR & IDAG


MORGONINSPO

Fanny Lyckman! Åh hon är så fin! och hennes garderob skulle man kunna ge sin högra arm för..

I NEED TO GET MY STORY STRAIGHT

Haha snygga!
 

Hej på er! Första skoldagen idag. Gick bara till klockan 10 för då skulle jag och dra ut en tand. Gick hem efter det och efter en stund kom några pojkar på besök. Sen kom mamma hem och vi for och köpte thaimat, gottii! 
Blev ingen träning idag för mitt huvve kändes som att det skulle sprängas och det hände nåt med min ljumske på Alvikslägret. ååh blir så arg på mig själv då jag inte kan träna! får typ dåligt samvete. Måste verkligen kunna träna snart! Aja nu ska jag se tv med mami sen sova. Godnatt!

THE CLOUDS OF TOMORROW

Tjena! Hemma från en mysig kväll där vi vräkt kinamat, efterätt och sånt gott. Kollat lite fångarna på fortet och snackat! Ska ta och lägga mig nu för imorgon väntar Alvikslägret. Inte det minsta nervös, än iaf! Mobilbloggar säkert något inlägg, nu ska jag iaf sova. puss på er.

DROP THE BASS

2 brudar som inte fastnade på bild idag..
 
Hej på er! Igår kväll kom Hanna till mig. Vi bakade en kladdis sen drog vi ner på stan, mötte upp emsi och Ronja och åkte och grillade med några. Idag vaknade jag före fan och åkte och fixade min rygg, igen. Ber till gud att det håller den här helgen iaf..
 
Nu sitter jag hos Sanna och vi lyssnar på musik och myser på. Ikväll blir det Kina med mina brudar, härligt!

HOTTIE

Jag.tror.jag.dör.ååh

BILDER FRÅN SENASTE DAGARNA


GODNATTKYSS


I STOP USING MY HEAD, I LET IT ALL GO

 
 
 
2 remixer, lyssna. Grymma!

YOU GOT ME FEELING ALRIGHT

hörde jag ego?
 
Hej på er! Idag har jag tagit det jäävligt lugnt. Vaknade 12 och låg i sängen till halv 2, sen klev jag upp och ringde min vän hanna och frågade om hon ville komma hit och se pll maraton och äta kladdis. Hon tackade ja till min hemmadejt och vi snackade om allt mellan himmel och jord, hon sminkade mig och vi åt varma mackor.
Bra dag trots regnet!
 
Nu sitter jag hemma hos Ronja och vi får se vad vi hittar på! Avslutar Inlägget med den HÄR och den HÄR grymma låten. kär♥

BÄSTA.SOMMARLOVET.NÅGONSIN


HOS HANNA

Hej på er! Har just tryckt lite thaimat med Hanna och Ulle, gott! Nu ligger jag i Hannas säng. Har jättejätte ont i ryggen sen helgen och är inte alls i form, så blir ingen träning för mig dom närmsta dagarna, men måste vara frisk till helgen för då är det nämligen länsläger i Alvik och jag har blivit uttagen, glad!


@LillaVm

VINST♥ dock var medaljerna lika små som en tumnagel, men vi vär glada ändå!


WILD HEARTS CAN'T BE BROKEN

create a gif
Nu kör vi #match!

I CROSS MY HEART AND I WANT TO DIE

Har det bra, lever livet. Umgås med dom bästa, och ska ta vara på dom 12, snart 11 sista lovdagarna kvar. Därför suger min blogg, när skolan börjar ska jag ta reda på allt och dra en stor bildbomb från sommaren 2012, annars återkommer jag så fort jag kan!

MISS THAT

Klicka på bilden så kommer ni till en låt som får mig att sakna början av sommaren på 2011, alla tjejer i klassen hade massa planer hela tiden, bästa läraren och klassresan var så mysig, men man ska leva i nuet.

LOVE MY NEW JACKET

 


JUST THINGS


DEPP


FOLLOW ME

Följ mig på instagram: faannykarlsson


GODMORGON

Idag kommer mitt älskade simkort till min Iphone så jag kan börja använda den, glaaaaad. Vinst med 3-0 igår mot Fc norra. Härligt! Sen for jag och grillade med Karl, Wille, Ronja, Sanna och Frida. Vi lyssnade på massa bra musik och hade det mysit! ni får hare bra, vi hörs sen puss

PURSUIT OF HAPPINESS

Somnar med min Ronja bredvid mig till Sunes sommar, godnatt snyggingar!

ÄNTLIGEN

lycka!

THE BEST MEMORIES COMES FROM BAD IDEAS

Hej på er! Lk var grymt kul med massa härliga, tyckte dock inte att Kaptenröd var så jätte jätte bra! Fick med mig ett apsnyggt linne, kan visa det sen. Måste visa det jag köpt på Gothia, och Danmark också kom jag på. 
 
Nu befinner jag mig iaf hos sandra och vi sitter och drömmer oss bort till tomorrowland, vi ska nog och åka lite longboard snart sen får vi se! Kunde inte träna idag för att min rygg är åt helvete igen, fanfanfan. vi hörs senare puss

MOT LK


BITTER SWEET

 
http://picasion.com
Klicka HÄR för en såå härlig låt, nu drar jag på LK med massa härliga, sen match i Kiruna söndag så vi hörs på Måndag, hare bäst!

I HAVE NO STORY TO BE TOLD


5 SAKER JAG GILLAR OCH 5 JAG OGILLAR

 
Gillar:
 
1. Då man gör saker spontant.
 
2. Jämna, hårda fotbollsmatcher med mycket publik.
 
3. Mitt lag♥
 
4. Att fota med Weheartit-inspo.
 
5. Sådana där låtar man får massa minnen av. 
 
Ogillar
 
1. Folk som avbryter en då man pratar.
 
2. Folk som förändras beroende på vem dom är med. 
 
3. Tovigt hår, tro mig. Jag vet vad det är...
 
4. Sova i bil, man blir bara tröttare.
 
5. Människor som skiter i sina vänner, och tro att dom ska stå och vänta på dom då dom kommer tillbaka till dom.
 
 

RSS 2.0