CRAVINGS

cargo
 
Jävlar i min låda vad jag vill ha ett par militär jeans, så himla snygga. Dom, ett par palladium och runwaydreamz shorts är högst upp på önske listan!

LOVELY FELLAS

fan va gott
Hej! Har just bearbetat veckans jobbigaste skoldag, och den gick galant! Längtar förövrigt så himla mycket till fredag och Övik med laget, åh så kul det ska bli! Köpte även ett par innefotbollsskor igår, på tiden! Nu ska jag äta lite frukt och b&j och se lite svenska hollywood fruar, puss

SANNINGAR

 
- Jag älskar att göra spontana saker på sommaren, men på vintern. Helst planerat!
 
- Jag har typ uppsatt hår varje dag för att de blir så jävla elektriskt på vintern
 
- Gossip Girl är den bästa serien som gjorts. 
 
- Jag är så fruktansvärt sugen på att använda skinnjacka, åh
 
- Att planera sommaroutfits är ju top 10 roligaste sakerna man kan göra
 
- Jag har ingen uppfattning om vad folk egentligen tycker om mig, love me or hate me typ
 
- Jag har dåligt tålamod när de gäller vissa saker.
 
- Jag vill ha tillbka min gamla hårfärg
 
- Jag älskar att fixa mig men mina vänner typ inför påskdansen osv.
 
- Om starbucks och subway hade funnits i kalix hade jag varit snäppet lyckligare.

26 JANUARI

 
Hej på er! Gårdagen bestod av riktigt rolig dag i skolan, lektionerna var inte jobbiga. min klass är så bra så. Sen for jag ner på stan, inhandlade presenter och ett spetslinne till mig själv. Sen bjöd bästa frido mig på toast och därefter träning. Avslutade dagen med bastu med Sandra, Felicia och Hanna. Hanna sov här. Idag har vi fotat i 5 minuter typ, bilderna blev inte så bra men vi var inte så fotogeniska idag. På några timmar beger jag mig mot Emma för att fira henne, ska bli super kul! Grattis i förskott bästaste du, loveu emsi ♥

IMORGON ÄR DE FREDAG

Hej! Denna dag har varit en ful-dag för mig, och jag orkar aldrig mer ha utsläppt hår för de blir så jävla elektriskt. Iaf, har hunnit med att renbädda sängen, städa garderoben och mitt rum och ett spinningpass, skönt! Nu ska jag se tv och sen sova, puss

CRAVINGS

 
cravings
 
Åh detta skulle sitta jävligt fint just nu, tur att jag om inte så länge fyller år!

SMOOTHIE OCH FILM

 
Avslutar min måndag med smoothie och filmen ovan, den verkar ju skit kul!

MONDAY

oldie
Hej! Helgen blev lugn och mysig. Var med Hanna på fredagen och Matilda på lördagen. Igår for jag till Frida. Vi såg svenska rivieran, planerade sommaren och åt gott. Idag har dagen gått relativt fort och skoldagen avslutades med en teater som blev över förväntningarna. Man fick då skratta iaf, haha. Sitter nu i mitt rum och ska snart slå på ett avsnitt gossip girl, träning ikväll, härligt!

DET ÄR FREDAG

 
Tjenare ma fellas. Min blogg är det värsta jag sett, konstigt att det finns någon som klickar in här. Sitter iaf hos Hanna och kom inte hit för så länge sen. Hanna låg och sov då jag kom så väckte henne med att slicka henne på kinden. Nu ska vi äta tacos och sen vet jag inte, vi lär se film och äta någon onyttighet ikväll. Imorgon är det dags för futsal cup i luleå, let's bring it 

AS LONG AS YOU LOVE ME

babe♥

TJENARE

Hej, uppdateringen suger men vet inte vad jag ska blogga om, tips? Har varit sjuk och hemma från skolan hitills denna vecka. Ska på skolan imorgon och för förhoppningsvis veta betygen då eftersom att alla fick veta de idag. Under tiden har jag hunnit avverka 2&enhalv säsong gossip girl och har endast 3 avsnitt kvar. Har redan börjat förbereda mig själv mentalt för det sista avsnittet. Har förövrigt längtat lite för mycket till sommaren den senaste veckan, och då menar jag för mycket. Nu sitter jag och kollar på alla snapshots från gothia, sitter och asgarvar här för mig själv, puss

FRÅGOR OCH SVAR

Åh vars har du köpt dom där nike shortsen? sååå fina :D
Dom kommer härifrån
 
Var är bh:n ifrån? :-)
Den är från GinaTricot. 
 
Hej jag undrar om du kunde göra en video hur du sminkar dig och hur du fixar ditt hår till vardags? :)
Har faktiskt gjort en sminkvideo men tror inte jag vågar lägga upp den, och mitt hår gör jag typ ingenting med. 
 
Gör du nått speciellt med ditt hår när du har fått så långt och fint hår?
Nej ingenting speciellt alls faktiskt. Brukar inte ens ha inpackningar så ofta!
 
Jäkligt snyggt linne högst upp till höger, vart är det ifrån? :)
Det är från madlady.se. 
 
 

hur fick du din tumblr sådär perfekt?
Åh tack sötis! Det är väl smaksak vad man tycker är fint och inte, lägg ut dom bilderna du tycker är fina att ha på din tumblr bara. :)


 

GOTTA KEEP YOU HEAD UP, MOVE ON

världens bästa lag♥

Hej! Hade beeptest igår på idrotten och det gick inte alls bra. Fick sämre än förra gången.. 
Sen på kvällen hade jag spinning med laget, ganska roligt faktiskt men åh så jobbigt! När jag kom hem, duschade jag och åt och somnade sedan klockan halv 10 (?!) första gången på väldigt, väldigt länge och det var oerhört skönt. Idag är det fredag, väligt efterlängtat. Första skolveckan efter jul är snart avklarad. Har inget planerat så får väl se vad jag gör ikväll. Nu ska jag kila, puss

SHINE BRIGHTER

Dom flesta kanske hört den här? men jag tyckte det var asbra iaf!
 

OCH DÅ VAR DETTA LOV SLUT

Skola imorgon, kommer sakna min somfan.. om jag sammanfattar detta lov var de inte så händelserikt, mest legat i sängen haha. Men det kan ju vara skönt de med! Tackar gud för sovmorgon imorgon, nu ska jag se ett avsnitt gossipgirl sen sova, puss

SUNDAY

 
Hej fellas. For till töre igår efter att jag firat fina Johanna. Vi såg andra avenyn och jyrade på. När jag kom hem for jag och Hanna till Christians stuga där vi var med några. trevligttrevligt! Just hemkommen och nu ser jag andra avenyn, vi hörs imorgon, kyssen

I WANNA SCREAM, AND SHOUT, AND LET IT ALL OUT

hello my fellas. somnade alldeles för sent inatt. Idag är det enda jag har åstakommit med är att jag har fixat mig lite och lockat mitt hår. Ikväll ska jag äta middag hos Johanna och sen får jag sovsällskap. Nice. Nu ska jag måla naglarna, peaceee btw. jag är kär i min tumblr

LIVET E BRA, KAN INTE SOVA

Hej vänner, har fuckat upp mina sovrutiner. somnar 4- halv 5 och vaknar halv 3. Jobbigt. Emma kom igår och sov här. Vi solade, mös på och snackade skit. Sen idag har vi sovit länge, ätit pizza och sen tog hon bussen hem. Sen kring halv 10 for jag och hanna och gymade, skönt! Nu ligger jag i min säng, och smsar med nån jävel som inte heller kan sova. ska nog slå på nån film och försöka för 3e gången kanske? att sova. snälla gud låt mig. lyssna här -> :P <- asbra

SANNINGAR

- jag har sett bridesmaids 50 gånger på 2 månader, tjena
 
- killparfym är det bästa som finns
 
- detta lov har jag inte somnat innan klockan 3 en enda natt, tough girl
 
- jag längtar nå så fruktansvärt till sommaren, hoppas jag kan få aningen bruna ben iaf
 
- har fått flera kommentarer på senaste tiden typ, hur har du gjort för att få ditt hår så långt och fint? jag ba: öh inget anväder dock en halv dl balsam varje gång jag duschar
 
- twitter är bäst
 
- har redan börjat på min ''är de nu jag ska längta efter sommaren'' lista.
 
- dom som fattar mina kommentarer från filmer vill jag pussa.
 
- mitt nyår blev helt ok, hade kunnat vara bättre och sämre
 
-  jag har just insett att det aldrig kommer bli någonting mellan mig och Chuck Bass, it made me kind of sad actaully.
 
- förstår inte dom som vill vara exakt som sina vänner annars blir det ''pinsamt'', orka va normal :P
 
- prata i telefon är ju så mycket bättre än att smsa 
 
- jag längtar nå så fruktansvärt till en vårmatch på furuvallen mot något bra lag, känslan asså
 
- dom som inte fattar att min sarkasm är no harm kan hoppa från en bro
 
- skojade på förra, ni kan gå och sova ist
 
- jag har alltid nagellack
 
- jag tänker alltid på vad jag ska ha på mig, typ en sommarkväll. då tänker jag mer på vad jag ska ha på mig än på vad jag ska göra. 
 
- en dag i mitt liv ska jag bo i ett asfint hus NY/LA och jobba med event, asnice
 
- min klass är bäst
 
- nu ska jag se film, peace
 

ÅRSRESUMÉ I BILDER 2012

 


OKEJ, istället för att skriva en lång text om varje månad får ni massor av bilder från detta år. 2012 blev grymt så 2013, bring it

RSS 2.0