NEW YEARS EVE


finisar!

Älskar dig mer än du tror



Jag har mycket att göra idag! Måste fixa en massa saker och städa mitt rum tills alla kommer. Vi hörs senare, puss

plan a and b


Vad har hänt idag då? Sovit länge med hanna, sen har jag, hanna och alva farit med pappa och handlat till nyår. Imorgon ska alltså elva fina brudar komma hem till mig och vi ska fira det nya året. Vi ska också åka och bowla någon gång på kvällen. Kommer göra lite tidsinställda. Just precis i denna sekund fick jag super mycket blogglust. SUPER

VECKANS BLOGG


Som ett förlåt för att jag inte presenterade vinnarna från julkalendern. Nu lovar jag att jag gör de!

taking the risks


Ska käka frukost med Hanna nu och sen får vi se vad som händer. Hade alldeles för ont i huvudet och i hela kroppen för att fara på träningen.. Men om jag mår bättre ikväll far jag nog ut och springer. Kyss

epic


Sitter hemma hos Hanna och myser med henne. Jag stannar här hela natten. Imorgon får jag se vad som händer. pusspåer. Godnatt.

Fortfarande lika kul..


a break


BLOGGPAUS över dan, fotbollsmatch, najs!

Oh what you say


hehe..

Ligger i Alvas säng och myser, ska snart gå ner och baka med henne. Hon har redan gått ner och hon säger att jag inte får nåt om jag inte hjälper till. Vet att hon ger mig ändå men ska vara snäll och hjälpa till nu. Glömde visst bort att nämna att igår var jag och såg hockey och vi hade en sån här loge. Det var super mysigt och luleå vann! Kan lägga ut några bilder på det senare då jag har laddat över bilderna till datorn. pusspåer

NATTHUMOR


kolla 1.00-1.17, dör


00.20-00.29, GOTT, AHAHHAAHHA

BOKEH


testade bara att se om de skulle bli bokeh.

we had the time for our lifes, and you blew it


Gulle!
Befinner mig i luleå hos Alvas pappa och idag har vi kollat lite på mellandagsrean! Imorgon blir de att kolla mer men ska nog inte köpa så mycket för har redan köpt det jag behöver. Nu ska jag se film, kyss

freaky


KNAS

Mina sötisar


Christmas2011









Min jul blev mer än perfekt, hoppas eran också blev de! Nu ska jag mysa med Hanna och se OC, kyss

-

IT'S CHRISTMAS

Almost Christmas


!

Då var man ägare till en Canon eos 550d, gladchey! Tänkte bara so you guys know!

FOREVERALONE


Fett gulliga! Men man känner sig aningen forever alone..

You don't care a bit



Fan för att det ens finns cam på datorn, för nu lägger jag ut ännu en cambild och camoutfit..

Spetslinne: H&M
Kjol: Chili
+ skor från skopunkten.

24 December - lucka nummer 24



superdåligabilder.
Det här är nog min favorit kofta! Älskar den. Den är oversize och vinröd.

Är det nåt annat favorit plagg ni tycker jag ska visa?

GOD JUL!


GOD JUL på er mina fina läsare! Ska försöka lägga upp min jul outfit, om jag hinner, men ska ta mig tid så jag hinner det. PUSS♥

what the hell is going on


tja suddig
Sitter @hannas place och ska ge en julklapp till henne! På några ynka timmar är det julafton, fybubblan vad tiden har runnit iväg! Dagen blev mer än bra. Ett hjärta på er brudar ♥. kyss

happyface, ohyes!


Nu ska jag fixa mig lite grann och sen ska jag dra till matte för att umgås med Ellen, Sandra och Matte. Det här kommer bli en grym dag. Och det är julafton imorgon, happyface! Har faktist fått lite julkänsla, vilket jag inte trott att jag skuller få! Pussar på er

23 December - lucka nummer 23


Jag använder inte så mycket smink. Jag andvänder foundation, mascara, eyeliner och ögonbrynspenna. That's it!

LALALA whatever


Idag har jag hunnit vara på bowlingen och träffat mina kusiner, sen har jag varit och fotat med alva så har fixat en ny proffe nu, en tillfällig för är så less den förra!

navy

navybaby


 


22 December - lucka nummer 22


Om ni vll beställa från nelly.com, kanske en nyårsoutfit? Om ni köper över 500 kr får ni 100 kr om ni skriver in en rabattkod, följ mig via bloglovin och du får rabattkoden! (kom ihåg att kommentera eller skriva att du gillat)

Wake up to reality


Hemma från julavslutningen och nu sitter jag hos Sanna med Alma och hon. Vi myser i Sannas stora feta säng. Nu ska vi slå på någon film. godnatt!

21 December - lucka nummer 21


Jag tycker ni ska se ''She's the man'' om ni nu inte redan har sett den. Det är typ min favorit film och har kanske sett den 30 gånger. Om ni gillar fotboll och Shanning tatum är ju det ett +!

faces like yours

nerd | Tumblr


Provet var svårare än jag trott, men det gick bra iallafall. Nu ska jag trycka i mig lite mat och sen stajla och strikea på bowlingen. kyss

stamponthefucingground


Sitter helt forever vid ett bord. Ska snart på återläsningen och göra ett prov som jag inte kunde göra för att jag var sjuk. Sen ska jag hem och fixa lite saker och sen fara på handbollsavslutningen. Jag ska inte fortsätta handboll längre om ni inte hört det? Nu ska jag satsa på fotboll. Gothia&allt. Kommer bli helt jävla awesome!

Peaceoutfellows

peace out fellows

20 December - lucka nummer 20


Dagens låt. Fett gammal men man blir lite beroende, hehe

Thank you sweetie


Nu har det hänt lite nya saker på bloggen. Har en ny header som snälla addis hjälpte mig att stoppa in för jag har inte lärt mig hur man gör än. TACK♥ Sen ska jag fota lite vinterbilder och då hoppas jag på att ha nya bilder till en ny lite mer vintrig header. Ni kan ju klicka in på addis blogg genom att klicka på bilden!

iceice

im sexy and i know it


 


19 December - lucka nummer 19



Dagens blogg dårå. Kommentera att ni är med!
Vinnare från tidigare luckor kommer snart!

18 December - lucka nummer 18


Litejullåtar!
Klicka på bilden!

Time to get down


överredigerad
Hemma från att ha skämt ut mig, men kul var de! Sen relaxen där jag och Ida snackade lite emotalk, sen hade vi bara sjukt kul i relaxen! Imorgon får jag väl se vad som händer. Nu ska jag iallafall mysa med Fia, Alva och Emilia. Godnatt!

rock that body baby!


gulle tomte
Nu ska jag dra till ishallen för att skämma ut mig. Ska nämligen åka skridskor! Men kul kommer jag nog ha! Sen ska jag fara med damerna till relaxen för att äta och bada! hoppas ni får en ra lördag för det ska fan jag ha!

17 December - lucka nummer 17


Idag har en chansen att vinna en rabattkod på nelly.com om ni köper för minst 500 kr får ni 100 kr rabatt. Ni kanske vill köpa en klänning till jul eller nyår? Kommentera eran epostadress och att ni är med!

kan dee

soooo i hate this

i've just had the time of my life with you


Har just varit och köpt lite godis och annat gott och snart ska Alva komma till mig. Man kan inte ha tråkigt med henne! Vi får se vad vi hittar på? Kanske ser en film? Aja kyss

I am here to enjoy the party


Always forgive, but never forget.

Learn from mistakes, but never regret

16 December - lucka nummer 16



Dagens blogg idag då eftersom att det är fredag! Kommentera bara att ni är med.

i wish i had a river i could skate away on


Hej, sitter och ser freaky friday och äter ganska sena middag. Idag blir det en tidig kväll för min del. Volley boll turnering imorgon och jag är inte det minsta taggad. Later♥

jo jag vet..


Hej, jo nån skrev att min klocka gick fel och det har jag vetat länge men jag har inte hunnit ändra det. Ska fixa det snart!

lace

;)

15 December - lucka nummer 15

tanks
Nu ska jag tipsa er om dom här linnena från H&M. Dom kostar bara 99 kr styck och är as coola! Klicka på bilden för att komma dit du kan köpa dom!


na na na come on

hot and dangerous


 


14 December - lucka nummer 14



Nu när Idol i sverige ska sluta sändas har det kommit ett nytt, vad tycks? hahahah

All the other kids


vad ska man säga? bjuder..
Andledningen till att jag inte har bloggat idag är för att jag har varit i luleå. Jag har kommit hem med en magtröja, en ring och ett par skor. nöjd cheyy

13 December - lucka nummer 13



Någon hade frågat hur man lägger in collaget på själva bloggen så hoppas du/ni förstår!

superduper

Mitt 400adre inlägg på bloggen. Har ju bara haft den sen augusti! Tänkte att ni kan ju anteckna detta för det var ju väldigt intressant! Eller? I've just had to! Ni kan få en halv kul låt bara för att.. HÄR

epicfail

ooh what you say


F-U-C-K

Mår inge bra, har ont i huvudet, trött i hela kroppen. Säkert feber! Ser ut som ett hejkomåhjälpmig, ååååh

12 December - lucka nummer 12


Halva kalendern har gått och jag funderar.. För jag vill ju fortfarande ha min kalender men det känns som att det är dagens blogg typ varje dag. Vilket kanske inte är så jävla kul kanske? Dom som har någon idé är underbara! Kommentera, snälla?♥

vanillaTwilight































vihjärtadet
I helgen har jag och alva gått runt på stan för att köpa julklappar. Jag tror jag har hittat det jag ska ha på mig på julavslutningen, och har hittat en par super fina kilklackar som jag ska köpa då jag far till luleå på tisdag. Nu på tal om något mycket tråkigare ska jag sjunka ner i historie boken och försöka komma någonstans på min uppgift.

highwaistedtwisted


Fighting for peace is fighting fighting

11 December - lucka nummer 11


Det här och en massa mer önskar jag mig i julklapp.

Vad önskar ni er?

Vinnarna av lucka nummer 8



Emma E

Ellen

Evelina

create something

redred


 


10 December - lucka nummer 10



Dagens fråga! Den som vet vad handbolls vm matchen blev mellan Sverige och Danmark som var igår kväll kommenterar. Den första som kommenterat rätt får en länk!

Vinnare av lucka nummer 7



Vinnare av lucka nummer sju är Cannik!

En blogg som drivs av tre super söta tjejer som fotar jätte fina bilder och lägger ut intressanta inlägg. Klicka på bilden för att komma till deras blogg. Ni kommer inte ångra er!

9 December - lucka nummer 9



Såhär gör jag mina collage som jag lägger ut hela tiden!


Älska låten


Hey baby

hey baby



 


8 December - lucka nummer 8

I dagens lucka lottar jag ut 3 stycken rabatt koder på H&M för 50 kr.

Det ända ni behöver göra är att kommentera att ni är med och eran epostadress!

Lycka till!

hejkomochhjälpmighelstnyss


Hemma från bandyn. Fryser som daödjglg@nf. Jag klarade matte provet. Jag klarade No förhöret. Ska fika nu. Godnatt

crap, i lost my heart in you


Kvällen kommer bestå av Bandy med en massa! Jag är jätte förkyld, hemskt att inte kunna träna!

earth

earth


 


7 December - lucka nummer 7


En tävling där ni tävlar om att få ett helt inlägg om just din blogg, varför man ska läsa den osv.

Det ända ni behöver göra är att kommentera att ni är med.
Chanserna på att vinna ökar om ni följer mig på bloglovin. Om ni gör det kommentera att ni gör det eller kanske redan gör det?

Lycka till!

help i have done it again


Känner mig inte alls kry för läxa men jag måste efter läxan blir det OC och sängen. Godnatt

wedges

wedge



6 December - lucka nummer 6


Klicka på bilden för att komma till en asum playlist som jag lyssnar på dag ut och dag in. Speciellt låt nummer 1&2.♥
Kommentera gärna om ni har lust vad ni tyckte om den. Kommer nog bli 0 kommenterer men man kan ju alltid hoppas på iallafall 1.

Happyhappyhappyhappyhappy


Besöks rekord! wehooooo! Blogglusten är på topp. Glad tjej! Jag älskar mina läsare♥

ilovesnow. For now


Det har snöat idag som nog dom som bor i Kalix har fattat. Det gjorde min dag! Min helg har varit super, och discot var helt okej! Hade visst glömt att presentera vinnaren på Dagens blogg! Vinnaren blev: Emma <-Kolla in hennes fina blogg!

can we bring yesterday back around

Glittteeer


 


5 December - lucka nummer 5



Så här jag gör jag iallafall mina ''knutar''. Många vet nog hur man gör men jag tänkte visa hur jag gör mina!

Kom ihåg att helst inte platta håret innan, och att sen får man bestämma själv hur slarvig man vill ha.

Breathe me


Godnatt!

chillin'



Chillar stenhårt som ni nog ser!

❶❷❸

JEFFREY


 


Hotelmotel


4 December - lucka nummer 4



Julklappstips!

Köp fizzy parfymen. Den minsta kostar bara 95:- och den luktar supergott.

Vinnarna från finn 5 fel



Emma Andersson

Emma Engman

Ida Brännmark

Klicka in på deras bloggar vettja!

blackandyellowblackandyellow

converseee


3 December - lucka nummer 3


DAGENSBLOGG!
Kommentera att ni är med och bloggens namn, drar en vinnare ikväll!

KVÄLLENS MED CAMEN




Linne: Bilka
Shorts: H&M

Hoppas alla får en bra fredags kväll för det kommer jag ha. Kram!

once in a life time




Den här doctor Marten

Weekeeends


 


2 December - Lucka nummer 2


Den här dagen blir det en tävling igen. finn felen (5 stycken) på bilden. Kommentera felet och eran bloggadres i kommentarsfältet. Bland dom som gissat rätt lottar jag ut tre stycken. Vinnarna får en länkning!
Lycka till!

Happygirl


Idag har jag vaknat upp med ett leénde på läpparna. Tävlingen blev lyckad. Fick sammanlagt 35 kommentarer på bloggen bara under igår. Jag blev nummer 10 på mest kommenterade på ''blogg.se'', Sen så blev det besöksrekord och det blev äntligen tresiffrigt. Jag har kanske inte världsmånga läsare men jag blev glad! Hoppas det fortsätter nu för har en jätte stor blogglust.

1 December - lucka nummer 1 vinnare!



Första pris: Sanna Frohm

Andra pris: Ida Brännmark

Tredje pris: Sandra Norrbin

Tack till alla som var med och tävlade, det gjorde min dag ♥

-MÖNSTER-

Patterrnnn


1 December - lucka nummer 1



Första luckan är en liten tävling där man kan vinna rabatt koder på H&M, BUBBLEROOM, och nelly.

1a pris: 100 kr rabatt om man köper för minst 300 kr på BUBBLEROOM.

2a pris: 100 kr rabatt om man köper för minst 500 kr på Nelly.

3e pris: 50 kr rabatt på H&M.

Det enda ni behöver göra är att kommentera att ni är med och eran e-post adress. Jag lottar ut en vinnare på kvällen.

Lycka till!

RSS 2.0