- och +

 
+ Har spelat en av dom roligaste matcherna på länge
+ Jag börjar lära mig att inte bry mig om vad andra tycker
+ Hösten är så mysig 
+ Mina vänner är bäst
+ Tumblr 
 
- Min rygg är fucked up
- Jag fryser hela tiden
- Missade terrängloppet
- Jag köper bara mat för mina pengar
- Kommer inte på nåt miehehehe

JUST DANCE FOREVER, AS I'LL TOGETHER

Hej! Hade ju somsagt match igår och ska inte säga så mycket om den förutom att den var jätte jämn, vi spelade jätte bra men det räckte inte så vi förlorade på straffar. Sen åt vi på Waldorf. Då jag kom hem åkte jag till sangis. Vi mös på där och sen for vi och köpte lyxshake i happis, såå gott! Nu är jag hemma och ska försöka få tag på Hanna så ska vi äta lunch nånstans. Vi hörs, pusspåer!

I WAS WALKING WITH A GHOST

Avslutar denna dagen med en film och imorgon väntar säsongens sista fotbollsmatch, så himlahimla taggad. Vi hörs kyss

IN LOVE WITH THIS BAG

Ååh är helt kär, måstemåsteha

DON'T YOU WORRY CHILD

Lite bilder från iphonen
 
Hej! Ingen skola för mig idag heller, för tror inte att springa i regn gör mig så mycket friskare. Är faktiskt nästan frisk och känner mig oerhört taggad inför imorgon. Idag vet jag inte vad som händer men jag ska äta hos Hanna det vet jag! Nu ska jag se någon film i min renbäddade säng ♥

NOT THE WAY THAT I DO LOVE YOU

Hej på er! Blev ingen skola för mig idag och därmed ingen träning, hoppas verkligen att jag kan spela på lördag, såhäääär viktig match. Mina kusiner for just och nu ligger jag och Hanna i min säng och myser. Imorgon är det terrängloppet. Kommer förmodligen bli i spöregn också och det gör mig ju inte så jätte taggad. Nu ska jag ta på mig nåt skönt och sen gå till Sportcity för ''möte'' med laget, klicka HÄR för en kanske inte så ny låt men sååå himla bra, nykär i den!

TAKE ME HOME

Hej! Dagen har flytit på som vanligt. Vet inte vad som är med mig riktigt men jag fryser konstant hela tiden! Inte ok. Ska snart bege mig mot träning och sen ska far jag till en saknad sandra, ååh ♥ En vecka har jag fått vara utan dig!! Vi får höras ikväll, pussar

XFACTOR

Jag vet inte men jag tyckte det är var, bra.
 

WHEN WE FIRST CAME HERE

Hej, ovan ser ni tre bilder från igår. Samma gäng som i fredags men nu var Freddan också med. Vi jyrade mest på hemma hos mig och sen somnade jag helt ensam i huset. Idag har jag varit på fotboll och tror aldrig jag frysit så mycket. Nu är jag hemma och ligger under mitt täcke och fryser. Snart ska jag åka till stugan för att äta middag med mina danska kusiner, kyss

YOUR IN MY VAINS

Dagen har flytit på och jag har inte gjort ett skit, men ibland ska man ha sådana dagar också! snart kommer några söta hit och spenderar kvällen med mig, låter bra i mina öron. Vi hörs puss

IN MY MIND, IN MY HEAD

Lite bilder från senaste tiden
 
Hej på er! Igår efter skolan åkte jag och Hanna ner på stan. Jag köpte en sminkborste och en ny vinter jacka bla. härligt! Sen åt jag och Hanna kina mat och efter det kom Nicke och Eric och hälsade på, trevligttrevligt! Nu ska Hanna iväg på handboll och jag ska kolla O.C vi får höras kyss
 
btw glöm inte frågestunden, svarar inte om jag får för lite frågor!

FRÅGESTUND


Eftersom att min blogg suger tänkte jag att jag kör på en frågestund! Kommer inte svara på typ ''snyggaste blablabla.'' men annars äre bara fråga på! Avslutar den då jag fått nog med frågor.

COME ON SKINNY LOVE

 
Lugn skoldag idag och vi hade orientering på idrotten. För en gångs skull kunde jag och Emilia läsa en karta någorlunda bra och sprang inte fel på varenda en. Har inte så mycket mer att säga ville bara ge ett livstecken. Vi hörs, puss

HEAVEN HAS A PLAN FOR YOU

Ny proffe, hehe
 
Hej! Dagen har varit både positiv och negativ. Tror jag skiter i det negativa och går in på det positiva istället. Jag har gått vidare till nästa läger i läns och är hur glad som helst! Det har varit chicken nuggets på skolan, ååh så gott! Sen ikväll kommer nog Sanna och ser film med mig, mojsigt!

ON THE EMPTY STREETS

picasion.com


THIS IS WHAT WERE WAITING FOR


Hej på er! Gårdagen blev helt ok med min frendos. Idag har jag, hanna och sandra vaknat supertidigt, har hunnit med att äta hos farmor och farfar och fått en Hollister tröja av mami som varit i stockholm, puss på dig! Snart kommer några brudar hit och vi får se vad vi hittar på. Sen kommer Emsi och hämtar mig så sover jag hos Ronja, låter bra i mina öron. Vi hörs kyss

MAKE SOME NOISE FOLKS

Hej på er! Idag har jag hunnit med Luleå en snabbis för att fixa min tandställning, har fått gå ut i regnet för att nån lyckats tända eld på en gardin i slöjden, haft musik med snell och sen har det inte hänt så mycket. Ikväll kommer  några brudar till mig och jag hoppas på en kul kväll! Vi får höras kyss

KLICKAT HEM IKVÄLL






PICTURES


IT'S A MILLION VOICES RUNNIN' TROUGH MY HEAD

gif makerHej på er! slutade halv 2 och sen dess har jag legat i sängen. Sen kom hanna hit en snabbis och hon gav mig även godis, snällis!  Har sammanlagt kollat 100 minuter på tomorrowland videon idag. Nån borde fan säga åt mig att sluta! Klicka här förresten för en grymt bra låt!

GODMORNING SUNSHINES




Godmorgon, sov hos Sandra igår och vi gick på en långprommis, och smed lite planer. Sen somnade vi till project x. 
 
Den här dagen började med att jag glömde mina hörlurar hos Sandra. Från är hur jjag ska överleva den här dagen
Klicka här för en superlåt

JAG SKA JAG SKA JAG SKA JAG SKA DIT

Jag ryser. Helt klart värda sina 20 minuter att se den, om några år så smäller det, fyfan!!

FRÅN SENASTE TIDEN


7 BILLION PEOPLE IN THIS WORLD TRIES TO FIT IN

Hej vaknade upp hos Emma efter en bra kväll. Idag ska jag hem kring 2 oxh sen äta hos mommo. Kan inte träna än eftersom min rygg fortfarnade är helt fucked up och jag är fortfarande sjuk. Nu ska vi se project x och äta gifflar, puss på er!

I TAKE YOUR BREATH AWAY AND SET YOU FREE

Klicka på bilden för att komma till en kanske inte så ny men ändå en grym låt! 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM: FAANNYKARLSSON


I CAN WATCH YOU FOR A LIFETIME, YOUR MY FAVORITE MOVIE



Hej på er! Blev en mysig kväll igår @myplace och vi åt gott, åt mera och ytterliggare lite mera, sen såg vi VMA men vi hade hoppats att det skulle vara fler priser. Sen satt vi och lyssnade på gammal musik och försökte få igång en film men oteknisk som jag är så funkade det såklart inte. aja riktigt bra brudar det där!

Idag ska jag om planerna går som det ska till Sangis, och umgås med några fina! Vi får höras kyss

PERFEKTA NYÅRSKLÄNNINGEN

source
Hur perfekt skulle det inte vara att ha den här på nyår?! 

ONE DAY BABY WE'LL BE OLD

Hej på er. Ligger sjuk och jävlig i sängen och här lär jag stanna hela dagen. Blir nog att slå på nån serie och nöta det. Har ju förövrigt en mac! och om två veckor får jag en ny en! härligt. Vi får höras senare, kyss

GODNATT

Match idag och den slutade 1-1. svinväder och vi var så mycket bättre men satte inte våra chanser. Dom hade 2 och satte båda. och vissa gillar att dryga som mig, det märktes idag! Nu ska jag sova, godnatt!

GODMORGON

mååå gullis!
 
 

3 PICTURES FROM TODAY


EVERYTHING IS BETTER

Hej på er! Ligger i sängen och ska snart sova. Idag har vi spelat dm och vi vann båda matcherna vilket betyder vidare till dm final. Imorgon får jag tandställning och jag är jätte jätte jätte nervös, hoppas jag inte ser allt för konstig ut i det, ska ju ändå vara där i 2 år. ååh panik

VÄRLDENS BÄSTA SOMMARLOV

 
Tänkte att jag skulle berätta lite om sommarlovet som varit, jag menar. Bättre sent än aldrig!
 
Jag har åkt ner till Karlstad och fixat en 3e plats i Sm och påvägen hem fick vi oss en natt i huvudstaden och såklart hann vi besöka grönalund, haft många kvällsturer med cykeln karin,firat midsommar med finaste Sanna,  varit på Gothia och Invigningen, gråtit till Levels, Dansat till Bon bon (we no speak americano) innan varje match med laget, Åkt Atmosfear, skrattat åt B-N och hennes rädsla för dom polskapojkarna, lyssnat då våra tränare sjungt en duo, Haft dancebattle vs. Islänningarna och vi vann ganska ordentligt. Mycket ordentligt,Varit till Danmark med en av mina bästa vänner, fotat massor av fina bilder, varit på vattenland, varit på Tivolit, åkt världens läskigaste men också världens roligaste karusell, lyckades komma dit på deras varmaste vecka på hela sommaren (30-35+), badat som bara den, ätit, ätit, ätit, myst med mina danska kussar, suktat efter en båt, en yacht, bilat i arton timmar med världens hemskaste sovställning,tur man hade en liten tönt att jyra med ;-), varit på LK, pratat med trevligt folk, lyssnat på KaptenRöd, trängts i publik, kommit närmare massor av mina vänner, haft mysiga grillkvällar, åkt ring, myst i min stuga, fotat massa bilder, fått min dator och kamera stulen, men även fått en Iphone och en ny kamera som tom var bättre än den förra, lärt känna nya, haft picknik i en rondell, badat nattbad ett flertal gånger, tjänat pengar, haft B&J mys, Sangiskvällar, Fotoshoots med hanski, Vunnit LillaVm och finalen slutade 3-0, kramats med massa härliga, och avslutade mitt sommarlov med Länsläger i Alvik, sen match i Gammelstad med damerna  och en vinst på 1-0, sen somnade jag hos min Ronja. 99% av mitt sommarlov har innehållet musik också. Dom som umgåtts med mig vet. den här, den här , den här, den här, den här, den här och den här låten är bara ett fåtal av dom låtar som påminner mig om sommaren. Bästa sommarlovet någonsin, tack mina vänner som gjort det så bra.
 
 
 
 

RSS 2.0