this is a masterpiece

mat♥
Nu ska jag se stylisterna och måla naglarna. Godnatt!

like a crime

like a crime

Who's gonna save the world?



Godmorgon the world. Skulle inte tacka nej till dethär precis..

JAG GÅR I TRÖJAN DU HATAR


Har just kommit hem från skolan. Vi skulle se bandy på idrotten och hade inga täckbyxor så frös som asdfghjklöä'. Nu ska jag krypa ner under täcket och se PLL.

keep calm and blog


Ska börja med ett förlåt! För lite bloggning i helgen. Har varit lite småkrasslig oså. Har iaf hunnit umgås med Alva, min alva♥, sen har jag möblerat om i mitt rum och bakat klådda med fotbollen. Om jag hinner kommer veckanblogg vinnaren upp idag. pusspåer

VECKANS BLOGG



HappyBirthday

Hoppar över dagens ''sak''. För saknar inget speciellt. Lever i nuet och framtiden. Tänkte bara säga grattis till min  vän Wille! Grattis. hoppas du haft en bra dag!♥

7. Åtta bekännelser.

+Jag tar väldigt lätt åt mig.

+Jag längtar till GOTHIA så mycket att jag går mina vänner på nerverna.

+Jag tycker att jag suger i matte.

+Jag är så beroende av facebook så sjukt mycket, jag är helt seriöst inne 24/7.

+Min Alva ska typ följa med mig till Danmark efter GOTHIA.

+Min största dröm just nu är typ att komma med i läns, inte så stor chans att det blir så men.

+Mitt år slutade och började på världens bästa sett. Umgicks med massor med fina!

+Mår fett illa just nu, inte OK!

hah.

gråter sönder mig själv, med dessa tankar


Jag och Agnes sitter helt deprimerade för vi sitter och väntar på att nån kunde ringa och säga att vi fick beställa så mycket kläder vi ville till klockan 00.00, nu när vi förstår att vi inte kommer det så tröstar vi oss med chips och dipp, ibland hat älskar jag livet.

so put your hands in the air


finisar!♥
Hej, sitter @Agnes i Töre. Vi ha just kommit hit. Köpt lite flott. Vi höres senare kisses

Det här med att rita är inte riktigt min grej..


6. En låt som betyder mycket.





Den andra är det väldigt många minnen från sommaren. Den andra är bara så grym!

Godnatt på er!


-


To me, you are perfect♥

▲▼

acting like a princess


 


The life is all depressing


Det här och lite serier nu, måste få mig på bättre humör!

5. Dagens outfit.


We found love in a hopeless place




Har bakat muffins med Hanna, och Alva. Slutresultatet blev dåligt. Det var inte så gott, men vi fixade det med vanilj glass och bär. Men vad ska man säga? Bättre lycka nästa gång!

she's like bang bang


4. En viktig person i ditt liv.


Min älskade bror

brand new rocker baby

lita

time to count down


haha från luleå hockey, sötis
Godmorgon på er! Idag ska jag nog fara och kika hockey och äta toast med två tuffa. Ikväll ska jag nog vara med min alva, känns som år och dag sen vi var med varandra nu.

3. En bild på den personen som vet mest om dig.


Hon vet nog verkligen allt om mig, både mina bra och dåliga sidor!

Ska ja..?


Ska jag klippa eller spara långt? Behöver eran hjälp!

Put your hands upp if your going hard


Tröja och Tubhalsduk från Chilli, Skor Converse

jag kommer alltid vara en superhjälte, jag är född till en superhjälte


Det värsta jag vet me helger är då jag inte har några planer. Dom ända jag har är äta middag hos Hanna. Men tror att jag ska umgås med en viss Matilda imorgon! Mer än bra de. På tal om nåt helt annat så har jag börjat lyssna på typ förra sommarens låtar. Så nu nöter jag ut dom igen, ye

2. Din Facebook profilbild med flest likes.


1. En bild på dig och din bästavän.



har flera bästa vänner men just nu är det nog dom här två. Dom andra vet vilka dom är!

just have to

1. En bild på dig och din bästavän.
2. Din Facebook profilbild med flest likes.
3. En bild på den personen som vet mest om dig.
4. En viktig person i ditt liv.
5. Dagens outfit.
6. En låt som betyder mycket.
7. Åtta bekännelser.
8. Bild på en tid du saknar.
9. Gammal och ny bild på dig.
10. En bild från din förra sommar.
11. Bakrund på mobilen.
12. En puss- eller kram bild på dig med någon annan.
13. Några favorit citat.
14. En bild som du tycker visar kärlek.
15. En bild som får dig att le.

gråt inte för dom du hatar, gråt istället för dom du älskar

liverpool, barcelona, paris, london


BLOGGTIPS

Tänkte tipsa er om tre bra bloggar, dom skriver bra och klär sig super fint! Klicka på bilderna för att komma till deras bloggar!

Victoria

Myswallows

Matildaboking

move bitch, get out the way


Hejhallå. Hemma från skolan, ska slå på en film. Och sen träning. Så kommer min eftermiddag se ut, kyssar

-


Tänkte bara visa en sak som jag har i mitt rum hos min mamma, ett klädställ (eller vad man nu ska kalla det) och jag älskar den. Den är bara halvfull för hängde bara upp litegrann snabbt nu. Det är finast då den är fylld!

play with cards, not feelings


tja byter proffe 24/7
Hej, min blogg suger. Ingen blogglust! Ingen ork. Men ska försöka ta tag i å blogga lite mer och intressanta inlägg. Ska fråga om addis kan fixa en design till mig. Less den här! Hanna kommer kanske kommer hit ikväll. Nu ska jag hitta åp nåt intressant, kyss

Hey i heard you liked the wild ones

hey i heard you like the wild ones


see you in class



Tröja från bikbok, byxor från chili, halsring från glitter + marinblå converse.

my love of my life. Jeansshorts

knitted


tomorrow land


Har hunnit käka på Kina och nu sitter jag hemma hos mig och ser Twilight med Agge och Fia. Ikväll ska jag nog se OC, ett tag sen jag såg det sist nu, sakna!

gangsta


hej allihopa! Sitter his fia och ser Gladiatorerna. Igår sov matte och sandra hos mig. ett flertal skratt som varade länge. Sen har jag städat min garderob och duschat. Imorgon ska nog jag till backen om jag orkar.

Dagens fråga


Tycker ni att jag ska ha den här på påskdansen? Eller tyckte ni den var för vanlig eller för ful? Var ärlig!

EMILIA IS A FJORTIS


Grattis vännen, hoppas du får en bra dag, älskar dig♥

were living in a glass house, and everything shining all around


Tröttsam skoldag. Har varit allmänt trött. Därför så om jag har varit sur eller blängt på någon så ta det inte personligt! Sen drog jag till InterSport och köpte en militärgrön mössa, sen var det träningsdags på schemat. Det gick bättre än jag väntat så nu är jag taggad lite fys imorgon! Sen direkt efter for jag till backen och åkte med några söta typer. Nu ska jag hoppa in i duschen och äta nånting, åh vad jag älskar mat

Måste ha dom här!

want

Dagens låt


oh my fucking sdxfclwjskjfasödl,f


man måste bara älska skärpan♥

Nu ska jag städa lite i mitt rum och drömma mig bort till sommaren och GOTHIA. Med det säger jag godnatt!

✚✚✚

best thing

time to go to prison


Godmorgon! Jag är redan klar så ska nog snart börja gå till skolan. Spanska på morgonen och hoppas innerligt att vi int får någon läxa. Är inte riktigt på humör för de. kyssar

if u want to make me happy, just love me


nyduschad.

Sitter och kollar på ''cute couple'' videon och deppar över hur forever alone jag är, och att de är skola imorgon, måste upp före jag nästan hunnit somna. Nu ska jag äta något, sen kolla efter lite kläder på några sidor. Sen ska jag nog sova. pusspåer!

take me home and make sure i never do anything like this again


Sista lovdagen. Imorgon upp tidigt och iväg till skolan, taggar jag lektioner? NEJ, träffa alla vänner? JA. Finns positivt och negativt, jag måste dit i vilket fall ändå.

no picture

Innebandy nu!

The winners take it all


A dirty ball around the field all day


Kan inte blogga idag för ska fara till luleå och spela fotboll och direkt efter ska jag göra den här piercingen!
(hoppas ni fattar ironin) Men kommer inte kunna blogga iallafall!

It's OK not to be OK


Russian assholes


Hockey, kom igen nu Sverige, ta ryssjävlarna och visa vart skåpet ska stå!

trueshit on tumblr.com














5 sanningar om mig


+ I vissa låtar kan det vara 2 sek som är det bästa i hela låten. Typ ett ord!

+ Jag funderar på att klippa lång page, men vet inte om jag passar i det..

+ Jag ser dom flesta filmer som jag tycker är bra minst 15 gånger.

+ Jag älskar när någon skriver nåt gulligt till en.

+ Jag tycker att ni kan följa mig på twitter -> FannyKarlsson2

as i never did before


Godmorgon, blir nog toast på myggan idag! Gott är bara förnamnet.

ocean waves

save my tears


bomchicabowbow


Bakade detta för några dagar sen.

Idag har jag hunnit vara på bio. De är nog det ända. Filmen var förutsägbar men helt OK. Nu sitter jag och alva och snackar depptalk och nu ska Hanna också komma. Dom slaggar här! Mysigt. Got to go, kyss

life


ååh, vad glad jag är! Livet leker. Allt är bra.

Vinnaren av veckans blogg


Dagens låt


Grym! håller ni inte med?

2012

2012

 


NYÅRSLÖFTEN

Lite efter men här kommer 3 nyårslöften:

1. Ska ta tag i fotbollen och träna som fan.

2. Jag ska få bättre kondition.

3. Jag ska försöka äta lite minde godis. Äter alldeles för mycket!


NYÅRS BILDER








Åh, vad bra kväll/natt! ♥ på er finisar.

RSS 2.0