BRA


BILDBOMB

 

SÅ BRA


2 HOPPBILDER


IT'S NOW OR NEVER

Hej! Ännu mera shopping idag, över 30 grader här och de jag går och hoppas på är att jag ska bli lite brun iaf, snart ska vi äta och sen blir det bad, haha standard! Fick bla. med mig en bikini, underkläder, jeansshorts, en kofta och lite annat idag! pussen

GLADAST I VÄRLDEN

Den här låten kom på invigningen, 3 gånger! som ni nog vet är det min absolut favorit låt och då den kom på fyrverkerierna blev jag helt paff, har varit min önskan i snart ett halvår och den gick i uppfyllesle. Fatta glad jag blev, en eller annan tår kom också! Spola till 5:00

SUMMER FEELINGS


I FEEL SO CLOSE RIGHT NOW


Hej! Hemkommen från stan och fått med mig bla. två tröjor, en hairdonut, och lite annat smått och gott. Snart blir det hemmagjorda hamburgare och sen far vi nog till någon strand, vi hörs kyss
 

TITTA PÅ MIG NÄR JAG DANSAR

Hej! Hur fint väder som helst idag, 30+ är inte dåligt det! Vi ska fara in till ströget och göra stan, vi hörs då jag kommer hem, hoppas ni får en superbra dag! 

SOMMARLAND SJÄLLAND

Hej på er! Gårdagen spenderades på ströget en snabbis och sen på tivolit. Fick med mig en militär jacka från UrbanOutfitters, kär. Sen har jag åkt världens äckligaste karusell och haft jätte kul. Nu ska vi åka till ett vattenland och vara där hela dan, vi hörs när jag kommer hem, kyssar 

DAGENS

 
Linne: H&M
Shorts: Bikbok
Halsband: GinaTricot
Skor: Converse

LIVET E BRA - MED ALVA BERGDAHL - I DANMARK


SOMMAREN FINNS IALLAFALL

 
Linne: Zara
Shorts: Only
Bälte: H&M
Armband: GinaTricot

I.HAD.THE.TIME.OF.MY.LIFE


6 sanningar om mig

+ Jag har längtat efter Gothia i 4 år nu, så glad att de blir av men tråkigt att det kommer vara över sen!
 
+ Hittils i sommar då jag har badat har jag badat på nätterna.
 
+ jag verkligen älskar weheartit bilder, jag får värsta sommarkänslan då!
 
+ Jag är verkligen inte blyg av mig, kan gå och krama en tant på stan utan att skämmas (vilket jag också gjort, heh)
 
+ Jag tänker alldeles för mycket på allt 
 
+ Helt plötsligt har jag märkt att mitt hår har blivit ganska långt..
 

SÅ KUL

 
Nu drar jag på gothia! VI ska ha så jävla kul hare bäst vi hörs! ;-))))

VAD SKA JAG TA?!

Eftersom att min kamera blev stulen får jag nu välja vilken kamera jag vill ha! Och det står mella en Canon eos 600d och en Canon eos 550d (det var en sån som blev stulen), så tänkte om ni kunde hjälpa mig välja vilken! pusspåer hjärtisar

AND GET HIM TO SWAP OUR PLACES

 
 
 
gif maker
 

SÅ OTROLIGT OFATTBART

1 dag kvar! SÅ TAGGAD, SÅ GLAD, LIVET E BRA

YOU DON'T GIVE A FUCK

Klicka på bilden för värsta nostalgi låten, så bra

ASDFGHJKLÖÄ GLAD

Så glad! fick juste veta att jag hinner få min kamera och mitt 50's objektiv till Gothia och Danmark! ÅH, allt är så perfekt nu. Så bra som de kan bli!!

THIS IS WHAT IM MADE OF

gif maker
Längtar. Har det bra. Young. Y.O.L.O

YOU TURNED UP MY LIFE

Godmorgon! Upppe tidigt som ni ser. Har varit och fixat lite med våra Gothia t-shirt, as coola! ;-) bara 5 dagar kavr dit och jag spricker av glädje! Har väntat i 4 år, och snart åker vi, direkt efter Gothia blir det Danmark med Alva! Helt ok månad alltså, överlycklig!

PREFEKTION

Klicka på någon av bilderna för att komma till världens mest perfekta, underbaraste, känslofyllda låt. perfekt

ROLIG HELG

Hej! Hemma från en jätterolig helg med laget. Dock träningsmässigt inte så kul för mig. Sträckte mig redan på fredag i baksida lår. Inte en så allvarlig sträckning med ville inte riskera något. Sen på matchen idag vann vi med 2-0, laget var slitna och halvskade men vi kämpade bra! Den här låten tillgägnar jag helgen, hehe
 

IT'S NO OR NEVER

sniggaaaa

Hej! Dagen började med att jag åkte ner till strandängsbadet och var där med några fina! Sen for jag hem, käkade pizza och for tillbaka till stan med dom här ↑ snyggingarna! Sen for vi och köpte vårrullar, tog med dom till strandängarna och var där med lite folk, nu ska vi se film och mysa på! pussgodnatt

NEW IN

Köpte dom här inne på Bikbok i Karlstad, fick ge en hundring för dom, finfint!

HELA HANS VÄRLD VAR FYLLD AV HENNE

Hej! Har hunnit dra ut en tand idag och nu har jag ont i käften.. Kanske blir att träffa Ronja och vi får väl se vad för bus vi hittar på, ska försöka äta nåt nu, pussen!

THEN I GO BACK

tjenatjena, suddig bild
Köpte den här inne på VeroModa i Karlstad, var på halva priset så kostade bara 200 kronor, kap!

NEW SHOES

Dom här låg och väntade på mig då jag kom hem! Älskar dom! Från Sportamore.

WE GOING UP

Hej! Hemma från en grym ''vecka''! Den började med en lång tågresa som kändes väldigt kort. Väl framme hade vi lite taktik snack och en lätt träning. Sen var det 3 matcher varje dag och vi tog oss så långt att vi kom trea i sm! Så glad! Ingen hade väl trott att vi skulle från Kalix skulle komma så långt! Vi har satt gammelgrden på kartan tjejer! Med ett leénde på läpparna skulle vi sätta oss på tåget men vårat tåg excisterade inte så vi fick åka första klass till Stockholm, sova på 4 stjärnigt hotell och sen fick vi shoppa en snabbis eftersom att nästan alla bara hade mjukis dressar. Efter vi gjort det pkte vi till Grönan! Jag åkte Insane, fritt fall, och alla andra roliga karuseller! Insane var inte så läskig som jag hade trott! Sen gick vi spök tåget och jag tror aldrig att jag varit så rädd, vi skrek ända tills vi hade kommit ut från huset! #halsbränna. Nu blev det mycket text! kan visa vad jag köpt sen, puss!

RSS 2.0