Litesådärhalvkulsistadageninovember




What the hell


Vill ha!
Hemma från skolan. Ska sjunka ner i soffan omringad av juleskum och en smörgås. Datorn ligger bredvid mig och jag tror jag ska se ett eller två avsnitt OC. Senare träning. Känns som en seg dag men hoppas då inte de på täningen. Efter träningen ska fina Agge komma hit. kyss

in tha rödan!



Hello!

John här! Just nu sitter jag i rödan! o chillar! Men har lektion nu! Hejsvejs!♥



''Life is like a box of chocolate
You never know what you gonna get''

Yellow

Yellowbellow


Countdown


Sitter och funderar lite saker om december på bloggen och jag tror att det kommer bli en kalender där jag varje dag lägger ut något tips eller något sånt! Kanske en film någon gång? Och en stor final kanske på julafton. Fick helt plötsligt bloggsug och kom på detta, aja nåt roligare kommer i december iallafall!

only yesterday was the time of our lives


Arkiv på stiliga pojkar!

Sitter och snackar skype och ska snart göra lite läxa. Känns som att det blir en tidig kväll ikväll för mig. Ska nog hoppa över fotbollsträningen för känner mig inte riktigt helt kry. Imorgon blir det nog att bara ha på sig nåt skönt för vi har längsta dagen på veckan och dom värsta ämnena.

Roströd

Superduper excited


 


Step up one level

yay


 


Don't forget..


Glöm inte att fråga en fråga på frågestunden 3 inlägg ner!

FÖLJ MIG!


Följ mig på twitter! Klicka på bilden för att komma till min twittersida!

Together we can play some rock 'n' roll

STUNNING

but my knees were far too weak




Hemma efter en helg i kalla Kiruna. Jag har agerat målvakt i alla matcher och det gick faktist bättre än jag trott. Lite ovant i början men annars. Vi har sovit på ett vandrar hem och stött på några ryska män som checkat in på vårat rum innnan vi ens ätit frukost och checkat ut. Midre trevligt! Mer säger jag inte om de. Två förluster och en oavgjord som vi lyckades tappa med 80 sek kvar och vi ledde med 3 mål men that's life. Nu ska jag packa upp min väska och sen se någon film, kyssen

Jag vill ha...

RON
Den här tröjan för att Ron är så gullig!

 


BIATCH


Acapellabella



Lite coolt. Ni kan slå av ljudet om ni vill skratta!

I came from london yesterday


Ca fem timmars resa till Kiruna med en avbytare. Känner mig inte taggad och bussen går alldeles för tidigt på morgonen. Vi får väl se hur detta slutar!

det bor en annan i min kropp hon har den vackraste av själar


Sötis!
Nu ska jag, Agge och Ottilia slå igång en rulle och mysa på i väntan på om det blir någe sm eller inte. Om jag ska vara ärlig så är jag inte så taggad, men men. Kyss

Just so you know, i got the moves like jagger

Just nu sitter jag i Hannas säng och väntar på mat. Är så hungrig! Dagen gick ovanligt fort fast jag gick till tre. Jag har haft på mig en stickad svart tröja, nylon strumpbyxor, och ett par jeans shorts + converse. Det blev kris vad jag skulle ha på mig. Hade rivit ut hela garderoben och så. Men så blir det ofta för mig!

ChaCha bloggen! <3



TjaTja! John o Robin här! Just nu sitter vi i rödan, chillar!
Det blir inget långt inlägg, eftersom vi inte har tid! Pusshei! <3<3<3<3<3<3

Monday, friday, sunday




Tänk efter. Det finns många låtar som är grymma men inte så speciell text.

maybe we're all past saving


Hej, ligger just nu i sängen och bredvid mig ligger ingen mindre än min fina väl Alva! Hon kollar OTH och jag OC, socialt? Inte så jete

Martens

Martens


Det har gått några år sen dess..


Orkade inte rotera!

fuuuuuck!


Tiden flyger förbi


Okej, kvällen här. Den består av OC och facebook, skrällen, javet.

Hennes&Mauritz

I want

från H&M
Ska ta och fråga min käre mor om jag kan få beställa det här. Hade vart perfekt.

 


Partii


Igår var det höstfest. Bättre än förväntat! Hade trott at alla skulle sitta vid ett bord hela kvällen men nej! Nästan alla dansade.

världensmysigaste

cozyy


I can watch this 100 times


Good life, azum song


2012

SUMMER 2012


 


Anledning


Anledningen till at jag inte bloggade igår var för att jag var i boden och speladde handboll. Jag tyckte vi spelade bra men vi förlorade alla. Vi har verkligen förbättras sen i början av säsongen. jag fick just reda på att syslöjden är inställd idag. Det har gjort min dag, jippie!

saknar er.


-

the new blue


Harder better faster stronger

Gulliga kusiner!
Bloggen har varit nere idag pga. Att jag har varit på stan med 5 snygga. Sen for vi på bandy men dom ledde stort efter en fjärde del av matchen. + att vi var inte precis klädda för att se bandy. Vi hade typ tights och converse, inga vantar. kallt är bara förnamnet!

bitter and sweet go hand in hand


Kvällen kommer bestå av mys med 5 stycken brudar. Sitter just nu och ser film med fia, puss

Så mysigt

cozyyy


 


I'm From Sweden Bitch


high heels


 


Smile, and give her the middle finger


Bion var grym. Fällde några tårar till och med. Längtar tills nästa kommer. Se den!

bio


Just tryckt i mig några bitar pizza. Träning ikväll men skanog inte vara med pga. är förkyld + att kag hade lite feber på kvällen igår. Kl åtta ska jag och se breaking down. Äntligen!

+


Känna sig extra flottig eller inte? Svåra val!k

two steps over the water

Love


Hej, känner mig inte så teknisk hejdå


Tack för att någon svarade på mitt inlägg. Jag är ju inte precis så jätte teknisk när det gäller sånt där. Nu vet jag de iallafall. Känner mig väldigt efter.. ;)

he is like a movie


Okej, nu ska jag faktist inte skriva att jag ska se OC eller har sett, för jag har faktist varit i Haparanda på Ikea och på Candy World. Vi håller på att planera ett spelrum hur det ska se ut osv. Så vi har tittat på möbler vi kan köpa. Just nu sitter jag iallafall och försöker ladda upp min första bild på weheartit. Tänkte bara testa göra en account och kanske lägga ut någon bild nån gång för skojs skull. Men trög som jag är fattar jag inte hur man ska ladda upp. (om man nu kan de). Så dom som vet kan skriv lägga in en kommentar.

☀☀☀☀☀☀☀☀


Fighting for peace is like fucking for virginity

Fighting for peace is like fucking for virginity


 


Someone new


Just nu: Sängen + OC = Mys!

Dad

Farsdag leder mot sitt slut, love you dad.♥


Du betyder så otroligt mycket för mig, finns alltid för dig vännen. Älskar dig Alva!

▲▼▲


To many people spend money they don't have on
products they don't need to impress people they don't like

cool dude


Det är ju somsagt farsdag idag. Sitter hos Farmor och farfar för vi har ätit där. Får väl se vad som händer sen. Kyssar

It get over me


Mysig sov tröja? ohja!

Nu ska jag se film, käka godis och chips och sedan se en film. Gonattpuss

ten thousand stones hanging deep in my heart


HAHAH


love hurts

Sitter i soffan och ska äta på en strax. Sen får jag se hur kvällen slutar. Den här dagen har mest bestått av fika, film och en Johanna. mys

inte bästa kvallan



Kofta: H&M
T-shirt: Zara
Tights: H&M
+ Skor från skopunkten

@stan


Nu ska jag ner på stan och fika med Johanna, kyss

-

Everybody stops


 


I got nothing from you


Godmorrn. Nu ska jag stoppa nåt i magen och sen ringa Johanna och kanske nån fler, vi får se. kyss

Say it, out loud. Say it!


Såg just att jag haft besöksrekord, GLAD CHEY! Firar med film och Blue Keld.

bara för att


Sitter just nu hos nu hos hanna med olli. Snart middag sen en sväng till Alva för at se idol med några fina, mys!

don'tforgettoloveyourself




Linne: Hannas
Kofta: H&M
Tights: H&M

light a fire, a flame in my heart



Älskar låten, ett + för twilight känslorna

Så enkelt

Simpel

CALIFORNIA HERE WE COME


OC, skrällen på de, puss


Hockey


Lite bloggning idag för jag ska på hockey, kyssar

Just at school


kissmegoodbye


Lite film sen sova, godnatt!

U.S.A

USA


 


Watch a movie


Bullar och OC, sen träning kanske men vet inte om jag ska för är ganska förkyld, puss

big problems



bring it or bling it

Mustardyellow


 


I was crying over you. I am smiling, i think of you


Kina med Alva idag + Efterrätt satt ju inte helt fel. Sen har jag hunnit till Chili och införskaffat mig en tight kjol med dragkedja där bak. Ska nog ha den på julavslutningen tror jag. Nu ska jag ta och se lite OC tror jag och vara med Hanna och Alva, kyssar

möyss


Är med Alva och vi snackar om allt möjligt.
Kom ihåg att gå in på idas blogg som vann den lilla tävlingen. HÄR

minitävling


Nån som vet från vilken film dennea sötnos kommer och vad han heter i den/dom
Den som först gissar rätt får en länkning i ett inlägg!

Simpelt

Classy


 


And I hate that I made you think that the trust we had is broken


Lovet är slut, känns väl inte så roligt. Var inte så fasligt trött på morgonen vilket förvånar mig. Nu sitter jag och käkar bullar och ska snart slå på en film.

jag älskar mat så ni vet


Nu blir det go middag grillat! Sen kladdmuffins på det. Helt OK. Senare ska jag se OC och ta det lugnt de sista timmarna av lovet.

Love your life



Har just duschat och nu ska jag fixa mig. Får se vad dagen har att erbjuda, dags att njuta dom sista dagarna!

I love you


Drar och äter lite flott. Låg uppdatering idag, vet!


I think about you every day. Asshole


arkiv
Just nu är jag hos Ronja med Alexandra och Sanna. Vi ska nog slå på någon film snart. Mysigt. Gonatt.

Svar på kommentar


Jag antar att någon från Strömnäs har frågat denna fråga. Jag är ingen som gillar att säga vem som är bäst. Därför svarar jag nog helst inte på detta.

Fanny&Johanna med Camen




Johanna:
Tubhalsduk: H&M
Skjorta: Gina tricot
Jeans: Gina tricot

Fanny:
Tröja: H&M (Johannas)
Byxor: H&M (Johannas)

When you call my name






Fotade lite hos farmor igår då vi var där å åt.
Nu ska jag och Johanna se OC, kyss

Truetrue




Camera action


Ska fara till Johanna nu. Ska bara packa lite först. Ska stanna där över natten. Vi hörs, puss

Peace

Peace out


 


Some of us


Tänk inte på det fula vita bandet
Nu ska jag ner på stan för käk på myggan! Måste snabba mig nu, puss

OC


Ska se OC och äta nåt gott. Får se vad jag hittar! Har typ blivit beroende OC, säger godnatt med detta inlägg.

även om jag vet att du vet spelar det ingen roll


Nu ska jag se O.C, sjukligt bra det är.

Black&White



From yesterday.

Love isn't complicated, people are.



Vaknat med Alva, Matilda och Hanna, snart blir det frukost. Får se vad dagen har att erbjuda.

Say you love me and i be yours forever


Hej hallå, myser på med Hanna, Alva och Matilda. Väntar på att marängerna ska bli klara och att pappa ska komma hem med flott. Nu ska vi fortsätta mysa, gonatt.

got one eye on the road and one on you




Några av bilderna vi fotade idag.

So many tears


Godmorgon, nu ska jag och alva äta lite och senare ut för att fota. Sen ikväll tror jag att man ska umgås med Alexandra och Ronja, mysigt!

Gonatt


imorgon ska jag fara och fota med Alva, hoppas att några bilder ser normala ut iallafall. Nu ska vi tjocka oss. Godnatt.

RSS 2.0