DEAR STRANGER, STOP ACT LIKE YOU FUCKING KNOW ME


Godmorgon! Hade grymt kul med laget igår, efter den åkte jag och såg fotboll i raiz! Sen mös jag med olli, addis, hanna och fellan. Fellan sov här inatt! Nu ska vi käka frulle och tagga derby idag! over and out

TEAMMATES


Hallå! bloggen blir lite off idag för jag ska umgås med mitt lag och sen se fotboll! Vi hörs ikväll, kyss

UT PÅ MISSIONS


fina

FANNYS HUMOR


10 SANNINGAR OM MIG


+ Jag lessnar aldrig på Levels låten.

+ Se aldrig en film jag sett förut med mig, för då sitter jag och rabblar replikerna, vilket är sjukt irriterande!

+ Går inte många minuter mellan att jag tänker på Gothia, fyfan!

+ Jag förstår inte dom som vill bo i Kalix..

+ Jag skulle ge min högra arm för Kenzas garderob.

+ Har planerat en resa till Stockholm med Ellen för att för göra en speciell sak, hihi ;-)

+ Det värsta jag vet är att bråka med någon.

+ Jag är mer rädd för en huggorm än en björn. Ormar är det värsta som finns!

+ Jag vill att killar ska ta första steget.

+ Jag är rädd för att jag inte kommer passa i tandställning.

SOM EN PSYKOPAT


Klicka på bilden för en grym låt!

FUCKING RÄLS


Om prick en vecka får jag tandställning, räls. fucklajf. Har prov, inlämningsuppgifter och glosförhör idag, vilket jag inte riktigt kan. Kan väl muntra upp mig med att det kommer bli en fullspäckad azum helg! peace out

I LOVE YOU

Varje tjej förtjänar en kille som kallar henne för älskling, kysser henne för att han menar det, håller henne hårt som han aldrig vill släppa taget, torkar tårarna när hon gråter, inte gör henne svartsjuk på andra kvinnor utan istället gör andra kvinnor avundsjuka på henne, inte är rädd för att låta sina vänner veta hur han verkligen känner för henne och låter henne veta hur mycket han verkligen älskar henne

MEET ME AT THE HOTEL ROOM


Gjort en ny lista med lite upptempo/tagg låtar. Subskrajba om ni vill!

JEFFREY CAMBELLS

Innan sommaren är slut ska jag ha ett par, skulle kunna döda för ett par!

HON ÄR ALLDELES FÖR HÄFTIG FÖR HAN


Dagen har varit trög, massa läxor, men en beställning kläder har gjort mig gladare. Köpte bla. en bikini, chinos, shorts och lite annat fint! Next up: Dusch och plugg!

EN MÖNSTRAD SKAPELSE



Gick en snabbis på stan i lördags och denna fick följa med mig hem. 99:- på GinaTricot!

HOW IT ALL TURNED UPSIDE DOWN

Förlåt för det dåliga uppdateringen i helgen men har haft fullt upp. Vi tog oss till semi där vi blev utslagna, vi fick spela 4 matcher utan avbytare, och halv skadade spelare så jag tyckte vi gjorde en bra insats. Direkt jag kom hem åkte jag på match med damerna som blev en vinst. najjan! helgen sammanfattad med några ord: ovanliga kramar, flippa, dö av skratt, trött, ''fin tröja'', mitt lags humor♥

DAGENS


Tröja: Zara
Byxor: Pieces
Skinnjacka: Chili
Skor: Converse (relativt nya)

SHE WAS A YOUNG GIRL IN PRISON


klicka på bilden för att få lyssna på en grym låt jag upptäckte igår, åh så bra!

HAPPY HAPPY HAPPY


hihi
Åh vad glad jag är! Vet inte riktigt varför men det är jag! sista skoldan imorgon för ska lira fotboll fredag-söndag. Däremellan ska jag hinna på Takida med Ronja också. Najs! Ska se det sista av BB nu och sen ska jag nog sova. Godnatt!

THE WALK IN CLOSET







Såhär ser det typ ut då med lite bättre bilder! Tack pappa♥

KNOW YOU MAKE MY HEART POUNDS


Jobbigaste dagen på veckan men jag är glad ändå! Snart spanska och kan inte glosorna, yey. När jag kommer hem ska jag fixa lite bilder, äta middag och sen träna, ha de bra kysss


WALKIN




Okej, några detaljbilder, på min lilla ''walkincloset'' eller vad man ska kalla det. blev piss bilder som ni nog ser så ska fota bättre bilder så ni kan se imorgon då det är ljust, jag är iallafall nöjd med rummet och det är det viktigaste!

TRIED LIVING LIKE A BLIND MAN


Har fixat lite i min garderob, duschat och nu sitter jag och äter en billys, snart ska jag sova. Godnatt♥

I WAS WAITHING ON A DIFFERENT STORY


söt
Hej, första skoldagen dårå. Kultråkigt, kort dag men jobbigt med skola överhuvudtaget. Lyckade somna 2 timmar efter skolan, tacos till middag, på en måndag!? aja gott vare. Nu ska jag ta tag och fixa lite saker till min garderob sen kommer ronja, hoppas jag. over and out!

GODMORGON


Börjar dagen med en bra låt, klicka på bilden!

THERE'S AN ELEPHANT, STANDING IN THE ROOM


Hej! bloggen har legat lågt idag, men har inte haft orken. Min rygg och huvud har gjort ont. Ökx gav wo på matchen och jag kunde inte fara på träningen heller. Mestadels av dagen har spenderats i Ronjas friggeboda där vi skrattat åt danser, degat på och myst. Sen åkte jag till Hanna och åt där, sen har vi sett film och slappat. Nu ska jag sova för det är fucking skola imorgon. Kommer dö. Godnatt

GIRL LOOK AT THAT BODY


Mys med min Ronja nu! Så får vi se om det blir någon match imorgon pga. snö Btw, vi vann matchen idag med 4-2! great stuff!

HAHAHAHAAHAH


DÖR

I LIKE TO BE EVERYTHING YOU WANT


Hej! Sov hos Hanna inatt, en hel vecka sen jag såg henne! Efter frullen åkte vi till sporthallen och var med laget. Sen åkte jag på kalas och nu sitter jag här med Alva! Vi ska se något missat avsnitt BB och bara mysa på! Vi hörs kyss

GODMORGON VÄRLDEN



SINCE WE WAS LITTLE


Har hunnit träna en träning och klockan 7 åker jag på en till! Ligger och ser WildChild och ska snart städa mitt rum! Vi hörs, peace

SHINING LIKE A FLASHLIGHT


Godmorgon! Träning på en timme, snoozade 45 minuter på morgonen så nu får jag stressa! Frulle på g, peace

SOM EN PSYKOPAT, FREAKOPAT



sommar♥

WHEN I MISS U I TEXT YOU, WHEN I DON'T I WANT YOU TO MISS ME


I'D NEVER LET YOU GO


hihi mitt påskägg hos dadi
Hej! Sitter hemma hos Sannas morbror och lyssnar när Sanna försöker mata hennes söta kusin. Jag kollar på Made och Alma tjorvar på! Gårkvällen var grym! Vi tjorvade på och skrattade åt allt, fina brudar de där! peace

BOYS WHO




OM MAN LER SKA MAN LE MED TÄNDERNA


WE WERE LIKE OLD FRIENDS


Har just duschat och snart åker jag till Sanna för att sova över där, träning i snöstorm gick väl åt H. för mig. Hoppas snön försvinner snarast! over and out

WALKINCLOSET


Pappa håller på att fixa till i ett rum så jag ska få en walkincloset! pappa måste bara måla om en vägg så den är klar då jag kommer till honom nästa vecka, åh gladtjej!

SHAKE THAT ASS SANDRA NU


loveu
Sitter hemma hos Sandra och myser. Känns som år sen jag träffade henne, fast det var i onsdag. gummis♥ Nu ska vi spela monopol med hennes lilla syster, puss!

THEY THINK IM A CRAZY BITCH


Hej! Igår for jag till Matte och sov över där med Ellen och hon, vi gick till furan och Ica, gossiga brudar. Nu ska jag åka på kalas och sen kommer nog en eller två fina! Vi hörs!

HEMMA FRÅN LEVI




Hemma från en grym helg i Levi. Har skrattat tills tårarna sprutat åt bilder och beteénden. ätit gott och åkt tills benen inte orkar mer. blev lite less på finskan men det får jag ta och tåla! Kul har jag haft! puss på er!

GLAD PÅSK



LIVET LEKER





Lever livet i Levi som ni nog ser på bilderna ovan. Jag mår så bra som man kan må med min bästa! Ni får har det bra! kanske slänger in ett inlägg imorgon! kyss

NO BLOGGING


så såg jag ut på påskdansen
Ingen bloggning i helgen! Ska till Levi med Ronja, ha de bäst älsklingar puss!

THE RHYTHM THAT OUR HEARTS POUND OUT ROLLS ON


En lektion kvar och bonus tid. Vi ser en film på Svenskan, sjukt dålig! När jag kommer hem ska jag nåt, sen dubbelträning och sen solning med Hanna. Vi hörs kyss

I WILL LOSE MY MIND

Arg, sur, och less. Så är mitt humör idag, men blev lite bättre då jag fick veta att jag ska till Levi med Ronja på torsdag, åh vad kul det ska bli! Ska också prata med papi om jag kan få fylla på garderoben lite.

SOME SOME DIE YOUNG


Godmorgon, dagen börjar hemskt med syslöjd döda mig. For till Sandra efter träningen igår och prövade klänningar. Nu har jag bestämt vad jag ska ha på påskis! Sen hämtade mamma mig och vi åkte och sola.

I CAN SEE EVERYBODY MOVING


Har vaknat upp med Ronja bredvid mig. När vi kom hem åt vi godis, tjorvade och såg BB. Träning idag. Inne dock men kul ändå! vi hörs puss

RSS 2.0