BRA HELG

Åh vill vara brun :(
Hej min blogg har dampat igår så har inte kunnat blogga. Har iaf haft en mysig och solig helg. Jätte bra! Denna vecka innebär 2 riktiga skoldagar. Sen har vi friluftsdag, länsläger och lilla vm. Nervöst! Sitter just nu på arbetsbasset så ska försöka få lite gjort! puss

JAG LOVAR OCH JAG SVÄR

 

SAKNAR

 
Åh vad jag längtar tillbaka, älskade vecka

AND ONLY I CAN RUN THIS LIFE

 
Med lite gothia bilder sitter jag och taggar till Spinning och Cardio Core, åh vad roligt, vi hörs puss

WILL YOU CARRY ME HOME?

 
Hej på er! Helgen blev mycket bra. På fredagen ugicks jag med bra människor och söndagen inehåll träning, kvällsskoter åk och stug mys, slutade den med kladdkake mys hos hanna och ett par avsnitt O.C. Nu har jag precis avklarat första prao dagen som var mycket lugn men skön. Ska käka middag och sen vidare för veckans första träningspass, kul! :-)

DÄR KAN DU FAKTISKT STANNA

dagarsomdennasaknarjaggothiaochdanmark
Hej på er! Igår var det allahjärtansdag. Själv så är jag inte så ledsen för att jag inte har en pojkvän en sådan dag för man kan ju visa sin kärlek till sina vänner och familj lika bra! Jag hade iaf ett matte prov, och en spanska redovisning. Sen åkte jag hem och då kom pappa med lite allahjärtans dag godis, och en mössa och ett skal som jag beställt förra veckan! Sen kom mamma även hem med lite godis. Åkte sedan på torso och spinning vilket var jätte roligt. Sen vidare till Ronja där vi åt bj, godis och hade det jätte mysigt. Idag är det fredag och jag är glad. Jätte glad. Vi får höras senare. Kanske fotar några bilder på mitt skal och mössan om jag ids, kyss
 

YOU KEEP ON SHINING BRIGHT

2frånisomras
 
Hej på er! helgen blev ganska bra, hade dock kunnat sluta bättre heh. Idag hade jag bad på idrotten, inte så hemskt faktiskt! Ligger nu i sängen och de har jag gjort någon timme, snart kommer mami hem och gör plättar och sen kommer förmodligen Sandra, Hanna och hannas pappa och bror hit och äter semlor. Ska se ett GG avsnitt och sen plugga matte, klicka här för att komma till min spotify lista. pussar 

IT'S FRIDAY FELLAS

 
Hej på er! Gårdagens träning var askul men asjobbig! Har bockat av ett religionsprov och dagen har gått bra, det mest negativa med denna dag har nog varit mitt elektriska hår haha.. Nu testar jag vinter jackor och andra ytterkläder, ska troligtvis till Levi 2 gånger detta år. En gång med Ronja och hennes familj, åh så mysigt! Och en gång med mina kusiner. 
 
Ikväll kommer Sanna och Frida hit och Frida sover över här, vi ska äta frukt och smält choklad, se film och mysa på! Nu ska jag ta på mig myskläder och inta soffan, puss

LOVE THE WAY THEY ALL KEEP TALKING

 Bild för tagen för några veckor sen innan spinning. 
 
Hej på er! Denna vecka har rullat på som alla andra veckor har, idag har vi varit på någon föreläsning och en mässa eller vad man nu ska kalla det. Ska snart iväg på torso + spinning och sen blir det plugg och pll. Imorgon är det fredag, oerhört efterlängtat, puss!
 
btw, vidare tills nästa länsläger, åh vilken lättnad :-)

-

precis

SO HERE WE GO

Hej på er, kom hem från Luleå med en bh, ett par trosor, ett bronzing puder, en ring , ett halsband och sist men inte minst räls över hela käften. mmmm inte jätte fint men jag får ju fina tänder sen. Mina köp är jag attans nöjd med! Nu ska jag plugga So, lyssna på musik. Avslutar sedan denna dag med nudlar, frukt och top model. puss
 
update: ojdå en kjol köpte jag även, jätte fin!

DANCE OUR TEARS AWAY

Kom hem från Övik igår natt. Vi förlorade en match och vann 2 överläset, vi hade mycket bra spel men det räckte tyvärr inte. Jätte kul helg har jag iallafall haft med mitt härliga lag. Nu ska jag se film och sedan sova, en liten sovmorgon imorgon och sen åker jag till Luleå för att kolla tandställningen, även lite shopping förhoppningvis. pussis

BEGINNING OF 2013

En liten video på slutet av 2012 och början av 2013. Kommer inte kunna blogga förens tidigast söndag så därför får ni denna video att kika på! enjoy

 


RSS 2.0