JUST THINGS

 
 
 

THE WAY U USED TO HOLD ME

ny profffe heh.
Hej! Har just varit och köpt hårfärg, så snart kommer Felicia och Sandra och färgar det, snällisar! Ska ta tag i mitt rum och min ''garderob'' och städa upp där. vi får höras, pusspåer

DON'T STAY IF YOU DON'T WANT TO

 
Hej! kom just hem från Sandra. Apmysig kväll igår dock en mycket trött sandra som somnade innan klockan slagit elva. Idag har vi fotat och sett bridesmades. Nu ska jag fixa en sänghimmel i mitt rum och sen kanske vara med sanna, vi hörs puss

DEARLY BELOVED

Grattis på födelsedagen, bästaste du! Du är så jävla bra vännen, hoppas du får en jävligt bra dag! ♥

I WANNA BE THE ONE WHO UNDERSTAND

mami♥
Hej tjena hallå, jag har en blogg iaf. Igårkväll åt vi tacos hos hanna, standard. Sen for jag hem till mig. Ellen och Felicia kom och vi pratade och såg film, mysigt värre! Idag vaknade jag upp med felicia vid min sida. Sen har jag spelat in en film som kanske kommer upp här nån dag, endast för attdet är så himlahimla kul att göra filmer i imovie. Kan sitta flera timmar! Jag och mamma kom just till hanna och vi ska snart äta grillat. Sen far jag och hanna till stan och vi får se vad vi hittar på. Vi hörs kyss

BRA AVSLUT PÅ EN BRA DAG, SOM ALLA ANDRA DAGAR

Ny duschad, nysolad, och ny gymmad lägger jag mig i sängen och kollar O.C, bra avslut på denna torsdag!

KLICKAT HEM

 
Hellooooo halloweeeen biatches

BÄST I NORRBOTTEN

Wohoo, fick veta att våran klass är bäst i norrbotten på nutidsfrågorna, och jag var sjuk så var nog därför vi vann ;-). 

YOUR FACE, I LIKE THAT SHIT

Hej min blogg suger lol. Ingen läser den typ. Aja ska se älskade MeanGirls innan jag somnar. Imorgon väntar bad på idrotten, gym och solning med sanna. Låter bra i mina öron. Vi ses imorn, kyssar

LOL

 
Bruden ovan kommer till mig efter skolan och det gör mig mycket glad. Vi ska kolla det nya PLL avsnittet (!!!!) jag dööör längtat såå mycket. Sen ska vi baka kladdmuffins om vi ids och bara vara. Ikväll måste jag baka till 7ornas  rockkonsert som är imorgon och sen ska jag bara ta det lugnt, kanske går ut och går om jag orkar, aja mycket text pusssas

AT THE END OF IT ALL, YOU'RE STILL MY BESTFRIEND

saknar
Hej! Dagen har gått allt annat än dåligt. Fått en splitterny mac och det bugar och bockar jag för. Sen har jag gymmat med hanski, och facepalmat ett ex antal gånger åt Gunilla i shf. Nu ska jag trixa i iMovie bara för att det är så jävla kul,på något sätt lyckas jag alltid somna med ett leénde på läpparna. Antar att jag är en mycket positiv människa. :-)  vi hörs puss

HAPPY

Avslutar denna dag med ett leénde på läpparna, lite planer inför helgen har börjat krypa sig fram, jag är sugen på att shoppa, att sminka mig (haha), att vara i skolan, att träna, att beställa linser inför halloween, att fira halloween,resa till ett varmt land, och framför allt. All of a sudden har jag bara sådär riktigt riktigt bra låtar på min spotify lista. En glad Fanny säger godnatt. Afterall är inte allt så dåligt som man ibland ser det :-) klicka här vetjja om ni vill höra en bra låt

FROM TUMBLR

 
 

HEMMA FRÅN KONFAN

Hej! Hemma från en helg i munkviken, helt ok helg ändå då man tänker efter då med en dålig början. Men jag skrattar åt det nu efteråt. Fan vilken pain in the ass jag kan va. Om jag vill ;-). Har lärt känna lite nya fina människor och vi har lite planer inför nästa läger, hehe. Nu ska jag iaf slå på en film och sen sova, trött som tusan och huvudet spränger. Pussgodnatt

WE ARE ALL JUST NORMAL PEOPLE IN THE END, AIGHT?

tydligen tycker folk om att se då man jyrar på Gothia därav besöksrekord! Idag klockan halv 4 sätter jag mig på bussen med friendos för att åka på konfa läger till munkviken, ska försöka mobilblogga om det går där. Annars kanske ni får något tidsinställt, pussar på er 

GOTHIA 2012

Det här är då en liten video från Gothia, haha enjoy


YESTERDAY EYYYY

 
resize gifHej! Igår gick skoldagen ganska fort och hann med att göra ett hkprov där jag och Linus lagade kyckling soppa med nudlar och en äppel paj. Pajen blev god men kycklingsoppan var väl inte riktigt min favorit. Sen har jag varit på konfa möte och sen har jag myst hos Sandra. Kollat sex and the city, ätit gotttttii, gjort fula filmer och pratat. Nu har jag matte, vi hörs puss

SÅ JÄVLA BRA

madness

SKULLE TYP INTE TACKA NEJ TIILL DET HÄR

 

LITE FRÅN SOMMAREN



 
 

IT FEELS LIKE I AM JUST CLOSE TO LOVE YOU

 
Hej! Sitter på Engelskan, denna dag har varit allmänt seg och tråkig. Fick just veta att det är konfa läger i munkviken hela helgen. skitkul. Efter skolan ska jag hem, plugga och sen träna tror jag! Vi får höras puss

I CAN NEVER LEAVE THE PAST BEHIND

 
Hej! Jag ägde tydligen en blogg? Men iaf  i fredags kom sandra, hanna, felicia, nicke och christian till mig. Vi gjorde inte så mycket, typ lyssnade på musik och sånt. Igår åkte jag till risön, vi jag, Sandra och felicia for till Matilda och var där med några trevliga människor. Idag har vi fotat höstbilder och en av dom ser ni ovan. Nu: gomiddag sen solsidan med Hannis

BEFORE I DIE


INGEN KAN STOPPA MIG NU

 
Är så fruktansvärt jävla glad och lycklig. Har varit det nu på sista tiden och hoppas det fortsätter så, ser allt på det positiva och dömer ingen utan ger alla en chans. Jag har världens bästa vänner, halloween och college planer med sanna, älskar hösten, och det bästa av allt. jag är mig själv

WITH THAT SUMMERTIME LOVE

Prov var väl det hemskaste med denna dagen, annars har den varit strålande! Ska äta min favvismiddag sen bege mig mot Sanna! vi får väl se vad vi hittar på, aja nu: MAT

Hur snygg?!

Åh... en sån ska jag ha!
 

FIRST, BEAT GO!

Ska dra på mig löparskorna och fara och springa, skönt! Sen ska jag ta tag i det här spanskaprovet jag har imorn. fattar noll, hejaheja. Aja puss!

CRUSH A BIT, LITTLE BIT. ROLL IT UP, TAKE A HIT

Hej påer! Gårdagen gick bra. Skulle egentligen haft prov men då hade våran lärare glömt fixa prov till återläsningen så får göra det nån annan gång. Sen åkte jag på bio med några härliga brudar. Taken 2 var sjukt bra. Nästan bättre än ettan också! Nu sitter jag på arbetsapasset, vi hörs då jag kommer hem! puss

SANNINGAR OM MIG

- får panik då folk inte kan stava engelska taggar på instagram.
- Hösten är det mysigaste som finns.
- Jag älskar sådana där dagar då det inte känns som att något är negativt, på senaste tiden har dom dagarna varit varje dag!
- Har fått tillbaks min crush på Hide and seek
- Är jätte sugen på att träna.
- Jag har i stortsett alltid nagellack.
- Jag har fått mycket bätte självförtroende det senaste året.
- Om blablabla gillar så lägger jag upp en bild på min mage, sen då dom lägger upp den skriver dom ''åherre ni får väl den då, hatar min mage''anatgligen gör man inte en såndär status om man inte vill visa sin mage? hahaha irriterande.
- Jag är en väldigt positiv person.
- Det bästa som finns är att vara hemma själv, lyssna på musik och prova kläder. 
 

DAGENS


JAG TYCKER OM DET HÄR

make gifHar spenderat 1800 minuter på den här videon, lite överdrivet men den är så jävla bra, jag ska dit. om
 några år

GOTHIACUP 2012

ser nu i efterhand att några blev bortklippta från bilderna, oj inte med flit iaf!
Saknar Gothia, saknar att springa runt på Göteborgs gator med världens knäppaste, roligaste, underbaraste, bästa lag, saknar onsdagskvällens uppvisning som våra tränare gjorde, saknar känslan av att vinna grupen obesegrade, saknar pirret i kroppen man hade den där veckan, best week of my life. 

I'LL GO DANCE

Hej! Gårdagen var bra dock 2 träningar i regn och blöta fotbollsskor är eheh inte så kul. Sen fick jag maxmat och sen såg vi 97läns spela mot västerbotten. Efter det åkte jag hem och till Ronja. Vi träffade några trevliga och så. Sen somnade bredvid henne. Nu ska vi ner på stan och äta och sen blir det konfa. Vi får höras puss!

THERES A FIRE STARTING IN MY HEART

Denna dagen kommer bestå av länsläger i Piteå. När jag kommer hem får jag se vad som händer. Mobilbloggar nog då jag är påväg hem, peace 

NÅGRA AV MINA BIKINIS

 
Det här är alltså några av mina bikinisar. Alla är från h&m tror jag? hahah. Har en mintgrön, en orange, nån randig och säkert nån fler men jag glömmer bort! 

CHEERS TO THE FREAKIN' WEEKEND

Hej! Ligger i sängen och inväntar 2 snyggingar. Idag har jag bara haft en redovisning och sen har jag ätit på kina med klassen, gott! Ska byta ut mina jeans mot mjukisbyxor, vi hörs puss

NOTHING IS THE SAME

Hej, träningen idag var jätte rolig och det gick helt okej för mig! Har just ätit varma mackor och nu ska jag somna alldeles själv till ljudet av regnet! Vi får höras imorgon, take care

BRING ME BACK TO THE STARS

Hej på er! Jätte lugn skoldag idag. Sen har jag ätit nybakta bullar för det är ju faktiskt kanelbullens dag! Är väldigtväldigt chockad för en sak som hänt, hoppas det ordnar sig. tänker på dig♥ Senare ikväll blir det träning, vi får höras sen. pusspåer!

I AM GONNA BE YOUR FUTURE, YOUR TOMORROWLAND

 
Hej! Har gjort klart en läxa som inte var så jobbig som jag trott. Nu ska jag se film och sen sova. vi hörs, puss! 

IN TO PRESSURED BONES

KLICKA HÄÄÄÄR SÅÅÅÅ BRAAAAA

KLICKAT HEM

klickade hem det här för nån dag sen! hoppas det är fint i verkligheten.

CAN YOU TURN IT DOWN

Hade nån fotosak på skolan idag så fotade dom här.
 
Hej! seg dag idag och trött som fan. Ska träna idag och hoppas på att min rygg håller. Sen vet jag inte vad jag ska göra, kanske pluggar lite. Vi hörs puss

RSS 2.0