Like a bus!




Hahaha, min humor!

i feel my heart start beating to my favourite song


hej, dagen har bestått av häng med hanna och addis, sen sett hockey.  Blogg.se kan ta sig. Det vill inte sammarbeta med mig. Inte OK!

Svar på kommentar

Vi vann två och förlorade en. Skulle uppsaktta om ni skriver vem ni är.

militär

Grenyyy



 


alla som inte dansar är våldtäcksmän

Chillar @Hanna. Vi har kekat pizza. Vi får se vad jag ska hitta på ikväll? Vi hörs babees.

This machine



Kanske gammal men skitsamma!

Azum


Sååå fin du är Ronja!
Okej, sammanfattning av igår? Grymt! Det var sjukt skoj, lett att jag ska dit igen!

@Emmas house!


Fixar oss!

what did you say?

kvällen kommer bestå av ett disco på Valhall, kommer säkert bli kul. Innan ska vi hem till Emma för fix sen till Valhall. Det kommer vara mycket folk där. Många man känner. Därför blir bloggningen låg ikväll. Puss

hej bloggen



hejhej, alexandra & dagny här! vi sitter och chillar i rödan med några småsöta!!!!
men fanny ska på fest ikväll, så jag tror inte hon kan blogga, men hon bloggar imorgon istället, pusshejs!

lollipop


Har köpt en ny vinter jacka. Kan visa den senare. Men nu ska jag se ''sol fest och oroliga föräldrar'', och äta nåt gott.

Dagens fråga

Som ni kanske märkt har jag fått en väldigt stor blogglust, undra vad det kan bero på? Jag kanske inte riktigt skriver så lpnga inlägg men jag är sån som inte vet jag ska skriva så det inte bli långtråkigt. Är min blogg tråkig?
Kommentera och var ärliga

sant


♥mat♥

Hamburgare och pommes frites till lunch, tänkte bara säga det so you know.

Grey

Grey



Head, knees, feets


Godmorgon, bad direkt på morgonen. Man kommer se helt kaozig ut men men. Nu ska jag kila iväg till skolan. Puss

jag älskar att sova


Godnatt mina älskade läsare. Besöksrekord hitills, yey!

like och dislike


Är en nörd av facebook, sitter där hela tiden. lektioner, just då jag vaknat, innan jag går och lägger mig, innan och efter middagen, och all tid däremellan.  BEROENDE FRAMKALLANE, men annars älskar jag det. För och nack delar.

Keep on rocking in the free world


Nu ska jag krypa till sängs och se Hall Pass. Fast jag ser typ alltid en film bara fem minuter sen blir jag trött och somnar. Har nu sett den här filmen en vecka och kommit halva kanske? Aja, nu fortsätter jag iallafall!

C som i Converse


Dom nästa Conversen jag köper blir nog ett par svarta, fint till vintern!

Kiss me, again and again


Älskar dig vännen♥
Hemma från stan. Köpte en munk, en dricka och toy. Nu ska jag städa klart rummet och sedan se film, puss.

Bounce


Hemma från träningen, gick väll sådär om man säger så? Nu ska jag hoppa in i duschen, sen kila ner på stan för att köpa något gott. Behöver inte tänka på läxa, thumbs up!

You don't care a bit


Träning nu, tre lag på en plan, vi får väl se hur det kommer att gå. Slänger in ett eller två inlägg då jag kommer hem. Håller tummarna på att det här blir en bra träning!

Jag stannar, men mina ben fortsätter gå


Hide and seak




Värme, nu!

SUN<3


but my heart is beating and my pulses start


Har matat mig genom dagen, började med att jag försov mig rejält. Har haft två prov och en muntlig redovisning. Dom gick bättre än jag trott. Nu har jag nästan gjort bort all läxa för den här veckan. Känns grymt skönt! Sen är det ju lov och Halloween, ett ♥ på de. Nu ska jag städa lite i mitt rum. Kyss

SCHOOL

School


 


sleeeeeeep♥


Sliten chey som sovit fura timmar efter skolan, nu fortsätta sova, godnatt läsare♥

+




playing with me


Irene Huss maraton och lite hallon glass, härligt.

Höstcollage

Autumn


 


Bloggispause tills imorrn.


Orange


nattisötabarn


Ska slå på en rulle och sen somna. Godnatt säger jag, hej!

Happy


Tror det blir den här och ett par tights, ett linne, i bussen. Men får se! Man måste ju ha något skönt då man ska färdas i en buss i elva timmar. Tror jag ska göra några tidsinställda inlägg nu då jag far till Bollnäs men kanske ett eller 2 per dag så blir inte så jätte mycket bloggning.

Gödnatt.

rubriken säger allt.

Follow me please!


Snälla, följ mig via bloglovin, ett klick så är det klart, puss

sometimes it hurts


Dagen har rullat på, haft prov, gick helt okej, tror jag! Snart ska jag fara och äta hos fammo & faffa. Mysigt värre. Tänkte bara säga var alla kommentarer tagit vägen? börjar undra lite..

New in




Lite nya saker från shoppingen idag.

Munkjacka: Monki
Eyeliner: H&M
Linne: H&M
Foundation: Lindex
Borste: Åhlens

Länkbyte med en söt


Nu ska jag tipsa om en jätte fin tjejs blogg. Hon heter Evelina och vi träffas ibland och jag tycker verkligen ni ska klicka in på bloggen! Här är en fet länk till Evelinas blogg!

Criminal


Varit i luleå, inhandlat lite behövligt, bilder kommer inom en snar framtid!

tell them i was happy


Bästa plugg musiken, pluggar till prov, inte kult.

all memories has it own story

Hejhallå, sitter och käka vitlöksbröd samtdigt som jag pluggar. (försöker iallafall). Dedär attans facebook förstör för mig då det gäller läxor för dit hamnar jag alltid tillsist. ett paket har kommit från H&M idag, kan lägga upp bilder på de två sakerna som kom, eller så visar jag det i outfot någon dag. Kyss

Ny header


Tack Addis för att du fixade min header!
Vad tyckte ni om min nya header? Kommentera!




Har fotat lite med Hanna, här ser ni några av bilderna!

Thumbs up

Finfina saker från Monki!

without you

Jag och Hanna har fotat. Hittat en header bild jag kan ta, ätit grymt god middag, sen skulle Hanna på hockey så jag drog till finaste Alva. Nä nu ska vi hitta på nåt vettigt, puss

Weheartit, yes!

Idag har jag sovit länge, sen kollat handboll och nu har jag hamnat hos Hanna för mat och fotning. Har en liten ide hur jag vill ha min header så hoppas jag fastnar på bild! Nä nu ska jag ta tag i plattången och försöka få det lite rakt iallafall! kyss

think you made your greatest mistake


Hur ser kvällen ut då? Bio, sen kommer Alva hit och sover, helt OK enligt mig.

Don't forget to smile


Hejhallå! Vad händer idag? Kanske ringer nån brud och undrar om dom vill umgås? Går och ser handboll? Jag får se. Fotbolls avslutningen var grymt kul. Nä nu ska jag da en dusch, puss

every day im *

Damavslutning, bloggen blir off ikväll, puss!

Thank you friend♥


Snodde din bild, hoppas det gick bra!
Har ingen header just nu. För att att fina, snygga, snälla addis fixar min design. Klicka på bilden ovan för att komma till hennes blogg. Designen och headern fixas alltså. Godnatt!

Just some awesome songs




im crazy if you like it


Trött chey uppe i norrbotten. Godnatt, kyss!

10 sanningar om mig


+Jag oroar mig mycket för vad folk ska tycka, t.e.x hur jag klär mig.
+Jag sjunger hela tiden, men är verkligen urusel på att sjunga.
+Jag längtar grymt till Gothia.
+Jag tycker inte handboll är lika kul längre.
+Jag är inte så bra på att sminka osv. Men vill bli bättre!
+Jag läser många bloggar för att få inspiration, men vill inte ''kopiera''.
+Det var flera år sedan jag hade mardrömmar.
+Jag älskar att fara på bröllop.
+Om jag lyssnar på en låt lyssnar jag tills jag spyr bara jag hör namnet av den.
+Det enda i idol som är bra är idol auditionerna

We love you yeyeyeye


Kusinerna♥
Nu känns det som att jag har koll på glosorna. När jag kommer hem blir det nog att snöra ihop något gott. Kanske sverige kaka? Nu ska jag dyka ner i matteboken och räkna små irriterande tal.

Where sitting here talking, but no one actually saying anything


Mysfaktorn är på, puss!

Dagens fråga

tycker ni att jag ska ha en frågestund? Nu när min blog bara är någon/några månader gamla.
Ja/Nej?

Impossible


Just nu befinner jag mig i storstaden Töre! Är hos min fina vän Agnes med Alva, vi sitter här och jyrar om allt från himmel och jord. Sen ska vi trycka i oss lite tacos och sen utforska Töre.

Black,Grey,White


Från Gina Tricot, vill ha!

johnblund


Säger godnatt med en färsk bild!

Handball!


Handboll nu, puss!

Walk and you'll soon will find heaven


No och idrott sen slutar jag, tummen upp för det!

Cleaning my computer


Har suttit och rensat bort en massa skit bilder från skrivbordet. Nu är det nästan inget där. bra.

Skypeilype


Sitter och snackar massa svammel, och tjorv med emma i skype. Vi drömmer oss bort till Hawaii.

Dagens fråga


Var inne på H&M:s hemsida och såg att dom hade fått in en sånhär bikini. Tänkt vad fint med när man är brun.
Vad tycker ni?
Tummer upp/ner?

''A lot of parent will do everything for their kids, except let them be themselfs''


min sockersöta kusin Filippa!
Godmorgon solstrålar! Idag har jag äntligen fått sova ut. Jag for till stugan sent i går kväll. Nu ska jag vara här ett tag för sen blir et träning i risön. Nä nu ska jag äta något.

Wave and sa hello!


Ikväll ska några snyggingar komma hit och se film, äta flott och ha det mysigt. Nästa: ♥Mat♥

RSS 2.0