I CAN'T STOP

sota

Tjänare, sov hos Sandra igår och vi pluggade, såg film, pratade och sånt! mös. bästa sandra. Idag får jag se vad som händer men Sandra ska iaf sova hos mig. låter bra iaf, btw har en stor redovisning snart och hoppashoppashoppas den går bra!

LIFES A BITCH AND SO ARE YOU

 
 
create a gif hereFatta less, har så jävla ont i mitt knä, vill dö i en eld blir ingen träning idag för min del pga det ..
Igår for jag till Elin efter skolan och vi mös på, bastade åså. Sen känns det som att jag iaf kommer klara So:n, det hoppas jag fan! Orkar inte med kompleteringar, vi hörs puss

GODNATT

Fan, jag saknar dig

FOLLOW FRIENDOS

FÖLJ:
Tumblr: faannykarlsson.tumblr.com
Instagram: Faannykarlsson
Twitter: Fannykarlsson2
 

JAG VET NÅGONTING SOM DU INTE VET

10 saker jag tycker om: 
mat
att känna sig brun
prova kläder
gå på bio
swedish house mafia, bästa gruppen lätt! (tjäna sändy)
vara utomlands
folk som fattar min humor
kunna ha shorts utan att frysa på sommarkvällar
redbull
mysa
göra filmer i imovie
 
 
9 saker jag tycker mindre om:
Då man blir ful på alla bilder man ska fota när man väl tänkt sig få en bra bild
avslagen fanta
''gilla min profilbild så delar jag din'', ''om 10 gillar lägger jag ut en bild på min mage, fast hatar min mage'' jobbigaste statusarna
kliva upp på skoldagar
då man går och lägger sig på julafton och tänker ''fan 1 år kvar till det är igen''
låten ''mikrofonkåt''
dåliga hårdagar
känslokalla människor
vuxna som behandlar en som att man är dum i huvudet för att man är mindre
 
 
8 bloggar jag läser: 
hannalicious.devote.se
http://victoriatornegren.devote.se/
matildaboking.devote.se
kenzas.se
nyheter24.se/modette/lindahallberg/
tinkerbella.blogg.se
http://blog.nelly.com/lisaplace/
andreaviktoria.blogg.se
 
 
7 saker jag vill göra i framtiden:
Bo i usa
Hitta drömkillen
Fara till Ayia Napa med min bestisfrendos då jag fyller 18
Bli DJ
Bli stylist
Få min drömkropp
Hoppas fallskärm
 
 
6 böcker jag tycker om:
Twilight böckerna
Elsas mode, elsasvärld, elsas hemlighet
Hp böckerna
 
 
5 saker jag är rädd för: 
Att inte vara bra nog
Att mitt liv inte kommer bli som jag vill att det ska bli
Att jag kommer dö ensam
Betala med kort
Att jag bara kommer äta och inte träna då jag blir vuxen
 
 
4 ord som beskriver mig:
Glad
Positiv 
Sarkastisk
Lyssnarpåmusikhelatiden
 
 

3 saker jag ser fram emot:
Våren 2013
Julen
Nyår
 
 
 
2 saker jag inte vill leva mitt liv utan:
musikmusikmusikmusik
dom man bryr sig om
 
 
 
 
1 bra låt: 

CHRISTMAS

Åh älskade jul, snöat idag och det gör mig mer än glad faktiskt. Hoppas man hinner få lite julkänsla innan jul, lett mysigaste månaden - December. Klicka här för en mysig låt

FRUKT OCH SMÄLT CHOKLAD

snyggisar 
Hej på er, sitter och pluggar spanska och äter frukt och smält choklad, gotti! Denna dag har varit jätte seg och jag har haft elektriskt hår. kul. Ni kan gärna kolla min tumblr. Klicka häääääär

FRAMKALLAT BILDER

Har framkallat bilde roch det här blev resultatet. Blev ganska nöjd faktiskt! Mitt lilla rum och min mini tv haha. Men ser aldrig på tv så bryr mig inte så mycket. Nu ska jag prata med Sandra och sen kommer Frida hit och myser, härligt!

DJ

DJ
Jag och Alexandra ska bli DJ, här är en perfekt outfit 
 

SWEET DREAMS ARE MADE OF THIS

Tar tag i lite plugg undertiden jag väntar på att Ronja ska komma hem från Haparanda. Får se vad som änder ikväll, nåt kul iaf! pusspåer

SHM

Asså jag är faktiskt lite depp för en gångs skull. Jag fick inte se shm igår och det är fan deras sista tour. Fick fan rysningar sista 15 i filmen, ååh jag dör så bra dom är!!
 

NYÅRSKLÄNNING

 
Blir mest troligt den här på nyår, haha vet inte om jag är lite tidigt ute att bestämma mig? men tyckte den var så fin!

TWILIGHT

bästaste bästaset filmer. nån som vill se Twilight maraton med mig? nån?

ROLL THE NIGHT

Hej! Fick nyligen veta att jag gått vidare till nästa länsläger men att dom glömt skriva upp mig på den där hemsidan? haha lol. Men iaf ser på portkod och dricker fanta, vi höres senare puss btw. om du klickar här får du lyssna påbästa låten som någonsin skrivits.

SNYGGASTE JAG SETT LÄNGE

Seriöst, jag dör. på riktigt! så jävla snygg
 

SHES NOTHING LIKE A GIRL YOU EVER SEEN BEFORE

Var ledig från skoln idag för skulle till luleå och fixa med tandställningen, åt även på max. Dö va gott! Nu ska jag äta middag sen mot sportcity för ett fyspass, sen kommer sandra hit och myser med mig. Låter bra i mina öron! 

JAG DÖR

 

IM GLAD YOU CAME


okej igår gjorde jag typ ingenting sen jag vaknade, jo lagade middag och testade kläder. Sen kom Elin och efter en stund kom några och hämtade upp oss som vi var med. Sen åt vi kladdkaka och somnade till pll. sötelin. Nu ska jag se bridesmaides och sen kolla igenom spanskan, puss

FRIENDS ARE LIKE STARS, YOU DON'T ALWAYS SEE THEM, BUT YOU KNOW THEY ALWAYS THERE

jag saknar dig

WE CAME A LONG WAY SINCE THAT DAY

Hej på er! Vaknade för 4 timmar sen kanske? och nu ligger jag och ser gg. Har ingen aning om vad som händer idag men ikväll ska nog Elin hit. Vi får väl se vad vi hittar på, hihi. Nu ska jag testa kläder i brist på annat, haha hejdå

BREAKING DAWN 2

Source: Viktoria Törnegren.
Ååh en sån ska jag ha! så himla sött sovplagg. 
 
Nåväl. Hemma från breaking dawn, världens bästa var den också! Och även många snygga fler snygga i den här än i dom andra, fäller dock en tår över att det här var den sista. Nu är det slut på detta, nej :(. Men nu kan jag se dom om och om igen. 

JUST THINGS


HE COULD'NT REACH HER ANYMORE

wishings
liten önskelista, hihi
Hej! Idag har det varit en bra dag, dock är jag så jävla sämst att jag lyckas ta salt istället för vaniljsocker på h&k:n så bullarna smakade anus, kul! men iaf, imorgon är det prov, matte. Lycka till karlsson säger jag. Matte är inte mitt starkaste ämne så blir nöjd om jag klarar det, aja puss godnatt!

SO WHAT ARE YOU WAITING FOR?

tog bilden från sandras blogg
Hej, ska alldeles strax byta om för ett fyspass med laget, så kul att träningarna börjat igen! Blev mycket förvånad när jag såg att jag fått A på en muntlig redovisning, det kändes jävligt bra iaf. Slutade halv 1 sen for jag och fikade med pappa, mösigt. Vi hörs ikväll, pussen

BEKÄNNELSER OM MIG

- Jag är jävligt bra på att inte vara ledsen, ser alltid nåt positivt i allt nu för tiden
 
- Jag är väldigt snabb på att förlåta människor, det värsta som finns är konflikter
 
- Imovie är min bästa vän, loveit lol
 
- Sandra och jag håller just nu på att få en önskan att gå i uppfyllelse woop
 
- Det värsta som finns måste ju vara ''gilla min profilbild så delar jag din'' 
 
- Jag kan typ inte lessna på filmer, nästintill omöjligt och det är ganska jobbigt faktiskt
 
- Jag är sån att mitt liv då jag blir äldre måste bli exakt som jag tänkt annars har jag misslyckat, haha
 
- Jag har fått ganska bra självförtroende :-)
 
- ''stay young'' måste vara den härligaste låten på denna planet
 
- Ska bli så himla kul med fys med laget! taggar fan
 
- Jag är ganska stark som person, ja jag kanske tar åt mig av vad vissa säger men skakar av mig det nästan direkt, tänker på det en kort stund, sen är det borta poof'
 
- Min och min mammas sms konversationer är lite charmiga, haha
 
- När jag plattar håret och det ska bli riktigt platt måste jag dela upp det i 3 delar
 
- Det skulle va så himla mysigt med en kille nu..
 
- Filmer med sarkastiska skämt måste ju vara dom bästa
 
 

IF U SEE WHAT I BELIEVE

3 från idag
 
Hej! har just landat i min renbäddade säng och mina nyrakade ben. häärligt. Ska avsluta denna dag med lite gg och spanska plugg. spanska borde dö i en eld flera gånger om. Aja vi ses imorgon om inte senare ikväll, godnatten

YOU WON THREE WISHES

2 bilder bara sådär från sommaren. 
 
Sitter på slöjden och fördriver tiden med att blogga. Efter skolan far jag till pappa och sen kommer sandra och sover här, vi ska förmodligen spela sims, planera lite stuffs och bara mysa. Kom förresten på att det snart börjar närma sig jul och det är ju hur mysigt som helst! jag gillar julen

I WANNA BE THE ONE WHO IS IN COMMAND

Lite bilder baaaraa
hej på er! Det blev en riktigt bra helg after all och nu har jag landat i min sköna säng. Idag har jag hunnit träna, ätit hos farmor och farfar, sett solsidan och EMA, konstaterat att Justin Bieber är en av världens snyggaste kille och sett gossipgirl. Nu ska jag kolla lite kläder och sen försöka sova, vilket inte brukar gå så bra på söndagar. Btw kan inte bli gladare just nu, nästa vår kommer bli den bästa någonsin kan jag helt klart säga!! åååh längta

IN MY DREAMS YOU WERE PERFECT, WHEN I WOKE UP YOU WERE PERFECT

Hej, igår kom emma och vera till mig. Vi åt lite gott och snackade! Idag har jag varit på konfa, sen for jag, felicia och sandra till påläng och umgicks med några och nu har jag landat i Sandras säng och sa mysa med henne, se bridesmaides och sånt. Imorgon eller nästan idag är de farsdag, papi♥. peace

TGIF TGIF TGIF TGIF

Så himlaskönt med fredag, några timmar kvar till helg. SÅ JÄVLA SKÖNT

LET'S STAY YOUNG

saknar sommaren och klicka på bilden för en grym låt

WE DON'T SLEEP WHEN THE SUN GOES DOWN

Gulligt

Hej, dagen började med att jag försov mig, heja mig! Sen har dagen flytit på som vanligt. Har sett bland den sämsta konserten på länge ( no offence ) och sen har mitt hår varit ännu värre än igår! haha. förhoppnings kommer hanna hit, vi hörs. kyss 

LÅT HONOM VETA ATT INGET ÄR SOM FÖRR

Hej, idag har det varit en allmänt jobbig  dag. Mitt hår var kaos, vi gick länge, har haft och har ont i magen, blev så himla arg där ett tag också. Nu ska jag ta tag i den där jävla deckaren och sen blir det förhoppningsvis gym med Sandra och Felicia. Pussochhej

WE GONNA MAKE IT U AND I, WE GONNA SAVE THE WORLD TONIGHT

how to make gifs
Sitter hos Sandra, efter gym, behövde verkligen henne idag! Vi sitter och planerar nästa sommar, åh den kommer bli så jävla bra! du och jag sandra, oslagbara. 
Klicka här, här, här och här för att komma till kanske inte dom nyaste men världens bästa sommar låtarna

IF IT ALL GOES DOWN

ah
Hej på er! Har inte gjort ett piss idag och ändå inte bloggat, nu ska jag iaf slå på en rulle sen sova. Sovmorgon imorgon igen och fotboll på idrotten, kanske inte blir så hemsk dag ändå! Sen blir det gym med hanna som jag uppfattat. biff. Aja puss godnatt!
 
Btw, besöksrekord igår, kul lol

MITT HÖSTLOV

Okej här får ni en video på mig och mina störda vänner, lite från mitt höstlov! Och på slutet säger hanna bekännelser om mig, enjoy 


HALLOWEEN 2012

Gårddagen/kvällen/natten, blev jävligt lyckad och slutade med att jag somnade hos Sanna med hon och Matilda. Tack till alla som gjorde den så himlahimla bra, många pussar till er
 
Nu ska jag slå på en rulle och sen sova, jätte trött. Vi hörs imorgon pösssss

AND THIS IS GOING TO BE THE BEST HALLOWEEN EVER

 
Hej! Har inte orkat eller hunnit blogga så mycket detta lov, och det tar jag positivt för då har jag ju gjort nåt vettigt!  Imorgon på dan åker jag till Sanna för att senare på kvällen fira halloween och det kommer blir så himla himla bra! Med himla bra människor. Hörs när jag har tid, hoppas ni får en bra dag imorgon för det ska jag ha, puss

RSS 2.0