-


hej på er. Kan nog säga att det här var den hemskaste dagen på länge, tror inte jag är de enda som tycker de. Träning ikväll iallafall. skönt

DAGENSBLOGG


I KNOW YOU CAN'T GET ENOUGH OF YOURSELF


fin skärpa
En lektion kvar nu, sen ska jag och ronja gå och sola. Ingen träning idag så ska nog bara ta det lugnt och se PLL & se det jag missade från BB igår, kyss

GRÖNT

GREEN JEANS


LIVET LEKER


kul låt, klicka på bilden!

GENERATION X


Träningen gick faktiskt bättre än jag trott, med tanke på att jag inte har tränat på 2 veckor. Har suttit och stört mig på Hanna Ws tankar. Stackarn hon måste ju ha nåt psykist fel. Nä nu ska jag sova, Godnatt.

JUST SAYING


I heard her say


Idag är det exakt en vecka tills jag blir fjorton år, blir en fjortis hihi. Träning idag, gud vad kul för har inte kunnat träna på två veckor. Nu ska jag se BigBrother och äta glass.

TAKE A TRIP TO MARS

GENERATION


 


SÅ JÄVLA FINT







Lite fina bilder i olika storlekar från vihjärtadet. Ni kan klicka -> HÄR <- för att komma till ''min vihjärtadet sida'' för att kolla på bilder som jag har ♥at. för dom som inte fattat det så är det inte mina bilder. Ikväll är jag glad, för en sak. Åh vad gulligt :')

TOO MANY FUCKING IDIOTS




gott

Idag har jag och Alva sprunigt ner på stan. Vi kom dit typ 10 i 4 så vi hann bara köpa lite underkläder, sen for vi hem till Alva, haha. Sen har vi ätit det som är på bilderna och nu ska vi slå på någon film eller BB, vi hörs. kyss

GÅRDAGENS




Linne: JC
Shorts: Chili
Kofta: H&M
Tubhalsduk: (?)
Skor: Converse

THIS IS HOW WE DO IT


Efter skolan ska jag åka till Alva i Luleå för att spendera helgen hos hennes pappa. Längesen sist! Mina vänner är så fina som alltid ska säga så snälla saker, ♥ på er.

GOLD DUST

GOLD DUST


cooling med camen



Koftan och tightsen är från H&M och linnet från Bilka, + converse.

SUMMER2012

summer 2012


How i wish that i never grow old


åååh vad jag älskar mitt lag ♥
Skrev inte riktigt vad som hände igår. Men efter skolan åkte jag, Ronja och Hanna ner på stan och köpte kladdkaka. Sen gick vi till Hanna och åt upp den ( jo vi åt upp den, de visste ni inte att vi skulle ), och bara mös på. Kan fortfarande inte träna för är fortfarande förkyld. Känner att jag börjar tappa kondition. Alltså åh, vill träna nu!

BigBrother


arkiv
Nu ska jag se BigBrother och sedan sova. Godnatt finisar!

DET ÄR OKEJ ATT SPÅRA UR OCH RENSA HUVUDET PÅ MOLN


Åh vad fina! Från Modekungen

GILLAR LÅTEN



lost my iphone

we run the night


10saker om moi


+ Jag hatar folk som frågar dumma frågor, typ: ringer någon till din hemtelefon, dom frågar vars är du? asså ååh.
+ Om nån gör de ger jag typ alltid ett sarkastiskt svar.
+ Sarkastiskt lät väldigt ''vuxet'', hah
+ Jag är lätt att lära känna.
+ Litar lätt på människor, inte alltid positivt
+ Den här vintern har jag förstått hur mycket man kan sakna sommaren.
+Tycker så sjukt synd om assi f97, stackarna ♥
+ Har sveriges bästa humor.
+ Och musik smak!

+ här kommer en bra låt som avslut på detta inlägg -> AZUMSONG

555


haha mitt 555 inlägg, intressant att veta? nej. Men tänkte bara visa lite livstecken. Just nu saknar jag värme mer än någonsin, har en känsla av att den här sommaren kommer bli mer än grym!

Har sovit hos hanna inatt med Sandra, Felicia och Hanna. Det blev en lyckad kväll iallafall!

NYTT I GARDEROBEN




Köpte dom här idag på Chili, ska nog trasha dom lite. Kanske en nit om jag orkar?
Vad tycks? Vill ha era åsikter!

2 relativt nya plagg



Köpte dom här för inte så länge sedan. Linnet har jag redan nämt och det kommer från H&M. Det gråa linnet är det ryggen som syns på bilden. ( om det inte syns så är det ett linne med djup rygg ). Det kommer från Vila.

It's OK, im still smiling


Hej på er! Ni har nog märkt att jag inte har bloggat, men jag har ju varit sjuk somsagt. Nu ska jag äta B&J och se första säsongen med stylisterna.

Svar på kommentar


Nå frågade hur man lägger upp collage på bloggen så lägger upp denhär igen så ni kan se!

fml


Har över 40 graders feber. Svimmade nästan på morgonen! Nu har jag ätit lite och mår lite bättre! Ni får vara med på att jag inte orkar blogga så mycket, ser iaf eclipse nu. Vi hörs då jag mår bättre, kram

LÄNGTAR EFTER DEN DÄR KÄNSLAN


Åh, tänk den här. så kommer vi fram till gothia, någon gör mål, vi far på liseberg, vi lever levet i gbg och sen vidare till Danmark men min syster, kan inte mer än längta. till mina älskade team mates: JA AG VET ATT JAG ÄLSKAR CAPS OCH TAGGAR TILL GOTHIA FÖR MYCKET, ELLER VÄNTA NU.. MAN KAN INTE TAGGA FÖR MYCKET!

världens finaste


Åh, måste se den där! sjukt fin film och Channing är ju så jävla snygg!

HAPPY VALENTINES DAY!



Haha, men ha en bra alla hjärtans dag alla!♥

knas


okej? ;s
Hej och förlåt för ingen bloggning igår. Men jag har varit sjuk. Mår fortfarande inte så bra men jag måste göra ett prov idag och så!

.

ont i halsen, hostar, feber, ont i kroppen. Ska försöka ta mig till skolan men vi får se hur det blir med den saken.. Tur att några videosar och gulliga meddelanden muntrar upp mig!

;)


tihih, hälften snygga, hälften..

SKULLE HA PUBLICERATS 1 TIMME TIDIGARE


Hejpåer! Igår var jag reservmålvakt! Och jag som inte ens spelar handboll längre.. Sen kom Sandra och Felicia. Vi gjorde tacos. Sen for vi på lite äventyr, sen bastu och snöbadning på de. Nu ska vi äta nåt annat än godis.

you got me saying


hihi

Why you standing in the back of the crowd?


knas
Reserv målvakt i handbollen idag! Ett tidsinställt kommer kanske!

Happy all after

levels polka


 


REVBENSPOLKA



steker lite på dagens och veckans näst sista lektion. Fick veta att jag kanske ska stå imål i handboll imorgon. Jag som inte ens spelar handboll längre. Hur ska det här gå? Efter skolan tror jag bestämt att jag ska gå på chili och förbruka nåt av mina presentkort. Sen får vi se vad som händer! eller fötter.

TORSDAG DEN 9 FEBRUARI


Då har man avverkat nästan hela skolveckan. Idag är det min namnsdag, hehe! Den här månaden har bara varit en såndär månad jag typ vill ha allt jag ser. Tur att jag fyller år snart då. Har bla. önskat mig GinaTricots skinn byxor och två par converse, kan de linnen och en hoddie + lite mera.

BITE ME

bite me

Några godbitar från Modekungen.

 



JAG KUNDE DÖ FÖR DIG, NU ÄR DU DÖD FÖR MIG


Bio med Ronja, John, Daniel, och Robin och kanske nån fler? Minns inte riktigt. Vi ska se ''En gång i phuket.'' Den verkar iallafall bra. Men somsagt. Det återstår att se!

NU HÅLLER DU KÄFTEN OCH SER


Haha, har skrattat åt det här hela dagen. Några highlights är ju 0:57-1.02, 3.38-3.45, 4.00-4.05, dör flera gånger om!

TISDAGS INSPO







Gillar Victorias blogg&stil, hennes outfits är ju grymma.

And I admit that I was glad that it was over

BIATCH

Åh ge mig sommar.

 


GODMORGON VÄRLDEN


I BRIST PÅ ANNAT



Fotade lite.. ja ni ser ju. Tycker han var rätt gullig iallafall!

i wish i was a punkrocker with flowers in my hair


Vaknade inte för så länge sedan. Idag ska jag plugga, har prov imorgon och har inte pluggat nåt. Ska kanske åka ner på Chili och förbruka mitt presentkort om jag hinner. Skönt med långhelg!

NEW IN


Idag har det hunnits med att slappa och träna. Sen har det kommit hem ett paket från H&M. I det innehöll det vanliga svarta tights, ett svart linne, underkläder & ett vitt glesstickat linne. Kommer bli Jätte fint till sommaren med ett par jeansshorts. Nu ska jag se TopModel sverige och sen se SATC. kyss

Now you're just somebody that i used to know

told myself that you were right for me


Det här är äkta kärlek


Enda låten jag lyssnar på, kan inte bli less.

detresmågrisarna på promenad i skogen


Hemkommen från Matilda! Dom tre små grisarna (kallar oss de nu ba) har fått sig mer än många skratt. Gjorde en GuitarHero video. Den var mysig. känner mig liksom som grannen i beck, avslutar inlägget som ellen säger: tjeeeena

Dreaming like a stranger, feel so ruff


dagensdetaljer
Godmorgon skönheter! Gårkvällen var jag med Alva, John, Wille och Axel. Vi såg Nightmare on elm street. usch, gillar inte äckelfilmer. Sen drog jag till alva och slaggade här! Idag får vi se vad som händer. Men på kvällen blir det nog att umgås med Matte och Ellen. Mer än bra!

FRIDAY WISH


Åh. Måste ha

Nyklippt


Tjabrusigbild
Vad tycks? Behöver era åsikter!

UPDATE: HAR INTE KLIPPT MIG! ville bara se om ni skulle tro mig. Men jag ska nog klippa mig såhär på några veckor! hihi

*


Vinnaren av veckans blogg


PPll nu, ingen tärning för mig idag. Fortfarande jätte förkyld och så. Ledig från skolan imorgon för ska till tandläkaren i Luleå, sen blir det nog lite affärer och sånt!

Är de gris i maten?




Min humor.. hah

RSS 2.0