HAPPY NEW YEAR

Hej påer mina finfina läsare, vill iallafall önska er ett gott nytt år. Hoppas ni har haft ett lika bra år som mig och hoppas att 2013 blir mitt år, dvs asbra utan massa komplikationer. På ett år har jag kommit närmare och glidit ifrån endel av mina vänner, lärt känna nya, sett livet från en annan vinkel och börjat tänka saker mycket mer positivt. Har fått långt hår, spelat gothia och kommit 3a i sm. Varit i danmark med Alva och i Levi med Ronja. Haft fina somarkvällar, fått tandställning, lyssnat på alltför bra musik, börjat prata engelska i varannan mening jag pratar, fått ett par äkta Jeffrey Campbell i min ägo, spelat mycket fotboll, började mitt 2012 och slutade mitt 2011 med att fira in det nya året med massor av fina vänner, askalas! Det här blir nog mitt sista inlägg 2012, so 2013 please be good to me!

AVSLUTAR DENNA DAG SÅHÄR


LÄNGTAR

Längtar som satan till nyår och sommaren, ska bli sååååå himla kul!! åååh

EN VIDEO

Som vissa av er läste på Sandras blogg så skulle jag lägga ut en video och här är den! Filmer från det senaste halvåret, enjoyy 
 

LITE NYTT

Var på mellandags rean idag och fick med mig det här! Jag är nöjd :).

LITE BÄTTRE BILDER PÅ NÅGRA AV JULKLAPPARNA

Lite av det jag fått, ni har ju sett det mesta på dom andra bilderna :)

BEST CHRISTMAS EVER

Hej allihopa! Helt ärligt så har jag haft den bästa julaftonen någonsin! så himla mysig och fått så himla bra juklappar! Bla. Ett par Jeffrey Cambpell Spike, ett par springskor, nike tightshorts, en tränings tröja, högtalare, stativ, massor av godis, nagellack, en mobilväska, smink, parfym, trosor, filmer, solsidan säsong 3, sängkläder, underställ, neccessär, 3 biocheckar, Ett presentkort på InterSport och 2700 kronor. Kan fota bilder på allt så man ser hur det ser ut bättre än på bilden ovan. Nu ska jag leka i Imovie, se en ny film och mysa i mitt underställ, godnatt ♥

MERRY XMAS FOLKS

 
God Jul på er! Hoppas ni får en bra dag för det ska jag ha! Befinner mig just i detta nu hos Hanna och vi har just käkat julmat, snart julklappsöppning och Kalle, ingen missar väl Kalle Anka på julafton hoppas jag innerligt för deras egna skull! Puss på er

IMORGON ÄR DET JULAFTON

bilder från min iphone
 
Hej på er! Min gårdag bestod av futsal med damerna och sedan mys hos Sanna. Vi såg hp och bara pratade, var även barnvakt åt sannas syster och kusiner, så söta!! Hanna, Sandra & Felica kom förbi en sväng vilket var väldigt trevligt.
 
Imorgon är det julafton ochkan inte förstå hur tiden gått så fort. Har iaf alla julklappar fixade så det känns oerhört skönt. Denna dag ska bestå av att packa mina saker till pappa, bestämma julaftons outfit, köpa lite småsaker, hämta några saker hos pappa och ha myskväll hos Hanna, låter bra i mina öron måste kila, ttyl

BILDER FRÅN GÅRDAGEN OSV

 
Lite bilder från gårdagen ser ni ovan! Inte en så jätte rolig avslutning men satan så skönt med lov! Det firades med 11:ans mat med några bra och sen sov jag med Fredrika och Hanna! Världen gick inte under. Men dom som kollat twitter, instagram eller facebook kan ju inte ha missat nåt om det där. Lunchade på myggan idag med finisar, sen har jag slått in julklappar och frunderat på julaftons outfit. Senare ska jag mysa med Ronja, kyssar

NOT IN SPACE

Tumblr är typ de bästa som finns, klicka på bilden för att komma till min!

MÅNDAG

Hej, dagens till ära har jag varit domare i 7ornas volleyboll turnering, sen har jag gjort bort massa läxor och pluggat lite, imorgon är det dags för spanska prov, ber till gud att det går vägen. Har även skrattat mycket idag, till låtar, vissa bilder och att jag alltid gör peace tecken för mig själv då jag skriver med nån haha. gn

JAG BLUNDAR OCH HÅLLER ANDAN LITE TILL

 
Hejhallåtjänare. Just nu gör jag allt jag inte ska göra och jag pluggar inte. Det borde jag. Fotar dom fulaste bilderna jag sett. tex den ovan, lyssnar på gammal musik och ser youtube klipp. blir en lång natt det här. btw. klicka här och ni hittar en låt som man inte lessnar på. Det går helt enkelt inte

Dec. 15, 2012

Hej sitter i bussen påväg mot Luleå. Det här kan bli en bra dag känner jag! Det är även bara lite mer än en vecka kvar till julafton, åh så mysigt!


FREITAG

Hej! Idag har jag bockat av 3 prov och 2 gick åt helvete, hah :-). Sen har jag umgåtts med fina Emilia och vi har jyrt på just like old days. Imorgon blir det tidig uppstigning för ska nämligen till Luleå. Lite julklapps inköp och lite smink hade jag tänkt mig. Dit ska jag med Felica och Sandra. Nä nu ska jag se ett avsnitt GossipGirl och sen natti

BABES

   

DET HAR VÄXT....


EVERYTHING IS SO REAL

 
hejhallåhej. Hemma för fjärde dagen denna vecka. Inte frisk asså. Ska ända kämpa mig till skolan imorgon, 3 orsaker. 1. har 3 prov. 2. det är fredag 3. jag vill locka håret hah lol. Ska ändå bli mysigt. har saknat mina homies. Satt förresten och kollade tillbaka på mitt arkiv för någon dag sen. Jag och emma vek oss dubbla av skratt av vad jag skrivit. haha tänk hur man kan förändras på ett år. btw har panik för vad jag ska ha på mig på nyår, 18 dagar kvar om jag inte minns fel? och jag har inte den blekaste. Nä nu ska jag se ett avsnitt gossipgirl och sen ska jag sova, pös

THIS IS MY REASON

Lite bilder från senaste tiden
 
hej på er! min blogg är så jävla sämst just nu, hah lol. Iaf är jag sjuk, hemma från skolan. Men ska försöka fara imorgon för är ju faktiskt Lucia! Fan vad snabbt den här månaden har gått. och har knappt fixat några juklappar alls. Tur jag ska till Luleå till helgen, nu ska jag äta piggelin och se gossip girl, puss klicka på pussen för en bra låt btw

LITE FINT SÅDÄR

merry christmas
 
 

IF I WAS DRUNK, WOULD I BE ABLE TO DO THIS?

Grattis på födelsedagen bästaste vännen! Hoppas du får en asbra dag så träffas vi ikväll, även fast du är okontaktbar då du är trött och gullig då du pratar i sömnen så tycker jag om dig ändå, finns fan ingen bättre ♥   

JAG TROR NI LIDER AV EN SJUKDOM SOM KALLAS KOMPLEX

Avslutar min dag såhär, imorgon väntar länsläger och det är 2 personer som står mig varmt om hjärtat som fyller år, bra dag imorgon vill säga!

WANT THIS

 
mc
 
 

FREDAG

 
Hej! Gjorde bort det sista No provet igår och jag ber till gud att jag klarade det. Sen efter skolan kom Sandra till mig och vi duschade, fixade oss och for på vikingen med Emma och Hanna! Sen kom Christian och höll oss sällskap ett tag. Sen följde vi han en bit och sen kom Josef, Jens och Pontus och hämtade oss och vi for och åkte ett tag med dom. Då vi kom hem såg vi film. Idag ska jag och Sandra fota och sen ska jag mysa med Vera. Pysssss

HEJ SANDRA

Sanningar härdåå
 
- Jag tycker att det är roligare att vara i skolan då man är nöjd med det man har på sig, allt går bättre för mig då!
 
- Jag är en sån person som inte ser nåt negativt, tänker typ: Äh det ordnar sig, det finns värre saker. 
 
- Om inte vissa saker hade hänt i mellanstadiet hade jag inte varit den jag är idag.
 
- Jag vill ha ombre
 
- Ni ser mig inte 5 minuter utan hörlurar på skolan
 
- Det värsta som finns är att bråka, så säger alltid förlåt oavsett vems fel det är
 
- Julen måste vara det mysigaste som finns
 
- Jag fryser konstant hela tiden
 
- 2013 komer bli så himla himla bra
 
- Hur mysigt skulle det inte vara med ett förhållande nu?!
 
- Jag har världens bästa föräldrar.

ONSDAG

älskling ♥
Hej på er! Dagen har bestått av två lektioner, hunnit kolla upp mitt knä och sen har jag blivit äcklad av mitt godis, kändes inte så gott idag. Får se vad som händer ikväll, ska iaf plugga nu! pussar

UNTIL I COLLAPSE

hahah dör gothia 2012
 
Sitter i min säng och ska slå på ett avsnit gg. Träningen idag gick åt H. Har hunnit göra bort en massa saker i skolan och på fredag väntar NO prov, måste måste klara det här nu. Imorgon ska jag och kolla upp mitt knä och slutar efter 11 nångång och det gör mig typ till the luckiest girl on the planet. Aja nu ska jag se serier, pussgonatt

SÅ HIMLA SNYGG


RSS 2.0