WHEN SHE WAS JUST A GIRL, SHE EXPECTED THE WORLD


Chillar osv.


fråga mig inte vad jag gör med händerna. Älskar dig bästaste du. Du är så bra!

IT'S OK, EVERYTHINGS FINE


Godmorgon på er! Ska ta och hoppa i duschen och sen fara och se på zon läger en stund med Ronja. Kanske far och solar sen, vi får se. Tänkte bara visa livs tecken, peace

SPELAR PAPPAS SKIVA IFRÅN SEX TILL NIO






Att man tar med sig kameran till skolan menas att man kommer hem med 1000 fina och mindre fina bilder som massor har fotat. här ovan får ni några. Säg om jag ska ta bort nån! Har ätit go middag och tårta till middag, och mös med hanna. Sen åkte jag till matte och var där med Ellen och hon. vi snackade om allt mellan himmel och jord. Nu ligger jag hemma och ska se ett missat avsnitt av BB och sen sova. godnatt sötisar!

FREDAG, ETT EXTRA HJÄRTA PÅ DE


hihi gullisar!
Bloggade nästan inget igår men hade en andledning! Vi slutade 13.20 och sen hade jag tidig träning. Vi var bara 5 (!) stycken så vi spelade med nyborg på slutet. Sen for jag på utvecklings samtal. Måste bara säga grattis till min fina vän Axel. Hoppas du får en bra dag, hihi♥

JEANSSHORTS




Det finaste plagget som finns åh sommaren♥ paradise

GODNATT - MED RONJA ANDERSSON


hej nyduschad

THIS COULD BE PARADISE


Hej på er. Veckans jobbigaste dag, tur att det bara är en vecka kvar till påskdansen och påsklovet! Vet dock inte vad jag ska ha för skor till min klänning, dags att beställa nu kanske..

LIVING YOUNG, WILD, AND FREE


Hemma från furan. Har tränat där i nästan 3 timmar, men de är ju så mycket roligare då det är ute! hihi nu ska jag slå igång PLL och äta nåt. Godnatt!

SVAR PÅ EN KOMMENTAR


Det är inte jag på bilden, men byxorna är iaf från GinaTricot! :)

I CAN SEE THE WAY, THE WAY YOU MOVE


For ju somsagt till farmor och farfar idag och åt middag oså. Sen gick jag till John och mös på där med han och Wille. Wille gästbloggade, har dock tagit bort inlägget ;-) Vi tänkte se en film men det blev att vi såg typ 5 min av tio filmer. tjorv Nu ska jag sova så jag orkar upp. Godnatt finisar!

FREAKFREAK


Hemma från skolan. Nu ska jag se ett avsnitt Stylisterna och sen fara och fira farfar, grattis! -> bra låt osv <-

COME AROUND, FEEL THE SOUND



hjärtat♥
Känns som att den här måndan inte var så hemsk som alla andra brukar vara. 2 lektioner sen slutar jag. Ingen träning idag, har bytt träningstider för nu tränar vi ju ute (!).

SÅJÄVLAGRYMLÅT


Spola till 00:50, grym

SKOTER MED RONJA


Har glidit runt med skotern med Ronja nyss. Just när vi kom in såg vi att några renar gick omkring utanför stugan. hihi dom var söta. Första uteträningen idag. woopwoop

FEEL THE PRESSURE




Var i Luleå idag med Ronja. Fick med mig hem det här + underkläder. Hon gjorde hål i naveln, det blev jätte bra och hon sa att det inte gjorde ont! gumman♥ Gårkvällen var jätte mysig med mina brudar. Vi bastade, lagade finmiddag och massa annat! Ska nog till Stugan ikväll med Ronja. mys. Vi hörs peace

-





DU KÄNNER LUFTEN I LUNGORNA


Klicka på bilden för en låt som är mer än bra!

TITTA NÄR JAG DANSAR, TITTA PÅ MIG NÄR JAG DANSAR

Fredag, Ikväll kommer Sandra, Felicia och Hanna hit och myser. Vi ska laga mat, basta och kanske gå ut och hitta på nåt! vi hörs

GÖR MIG EN TJÄNST


subscribea min lista! klicka på bilden. Då är ni jätte gulliga!

DEN DÄR BLICKEN DU GER MIG ÄR GAMMAL NU

gif creator


Taggar så mycket att det gör ont!

BRAGDLOPPET


Hemma från en dag på isen, vädret blev strålande men less blev man att åka. Nu ska jag hoppa i duschen, se PLL och sen ringa Ronja. peace

LÄR ER

En tjej älskar att ha killens tröjor på sig.
Tjejer älskar att pussas.
Klicka aldrig upptaget när hon ringer.
Hon älskar när du skriver "godnatt älskling" när du ska sova.
När ni myser, håll på med hennes hår, håll i handen eller håll om henne och viska i hennes öra att du älskar henne.
Ring och smsa henne ofta! Hon blir bara glad av att se ditt namn på displayen.
Om hon är ledsen och bara sticker ifrån dig, spring efter!
Även om hon säger åt dig att dra åt helvete..
Tjejer gillar verkligen när killar skickar hjärtan!
Dissa henne inte för att sitta hemma, du anar inte hur ont de gör..

boys, just watch and learn

SVAR PÅ EN KOMMENTAR


Den är från Chili med märket Vila. Lånade den av en kompis! Hoppas du blev nöjd med svaret.

GOING FASTER THEN A ROLLERCOASTER


jag idag
Lugn skoldag idag, skönt. Imorgon är det bragdloppet på skolan så slutar innan 11! Har missat 2 träningar pga. ont i knäet och illamående. Träning ikväll iallafall och är taggad till tusen.

NU SKA VI HÅLLA KÄFTEN OCH SOVA


Idag har jag varit med Hanna och JH. Vi har sett BB, lite pll och bara snackat, sen åkte jag ner på stan med hanna och köpte godis, sen en liten prommis hem till mig. Alltså seriöst, lördagen var bästa dagen på länge!!

FETTJÄVLANAJS


Hemma från en grym kväll, fyfan vad najs! Tack alla som gjorde den♥


I CAN NEVER LEAVE THE PAST BEHIND

Nu drar vi på minus 30! ha en bra kväll för det ska jag ha!

IT'S NOT A PARTY MAN, IT'S HOW I LIVE SO


Minus 30 i luleå med Sanna och Ronja idag! Ska duscha sen kommer Ronja hit så ska vi fixa oss, lite bloggning idag, kyss

OCH DOM GÖR DE OM OCH OM IGEN



Ginatricot leverear med deras apsnygga shorts, har hört att dom kommer få fler som är ännu snyggare. Det kommer bli en bra sommar!

IT'S TIME FOR YOU TO TAKE MY HAND, AND WE WILL GO FAR AWAY


Älskade fredag, provet gick bättre än jag trott. Nu återstår det att se vad resultatet blir. Skrattar åt allt idag och det är väl bra? Ikväll åker jag och firar Emma som fyller 14 vårar imorgon! Du är bra du Emma♥ grym låt -> LYSSNA

WHAT WAS I THINKING


Har bakat kladdmuffins och nu sitter jag och ser serier, ska börja plugga sen vilket inte brukar gå så bra. åh, döda prov

VINNAREN AV DAGENS BLOGG


HE WILL DO IT OVER AGAIN


Sov hos Sandra inatt, vi åt kladdis och chips. Sen såg vi PLL med Felicia, fyfan en vecka kvar tills man får veta vem A är. Kommer inte kunna se det själv.. So nu, har haft en timme och 10 minuters matte och jag överlevde, yey

INSPO★








Hannalicious★ Impashion★

DAGENS BLOGG


NU HOPPAR JAG FALLSKÄRM

bottle of 2
Landa. I. min. garderob. nu

EUPHORIA


Åh hon är så bra!

TIKTOKTIKTOK


felicia♥ fotade
Hemma från matchen, de blev en förlust med en ynka boll. Vi spelade ganska bra enligt mig! Tyckte de gick helt OK för mig. Snart kommer pappa med mat, ska ta en tidig kväll ikväll. kom på att skolan börjar imorgon. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

SPEAK MY MINE, TAKE MY TIME

Hej på er! Sitter hos Hanna och sett melodifestivalen, åh blev så glad då Loreen vann! Hon är så söt. Har inte sett ett avsnitt av melodifestivalen förens idag, och tur är väl de för jag blir så lätt less. Imorgon har jag match med damerna, taggad till 1000, och att den spelas på bodenarena gör ju inte att jag taggar mindre, älskar den planen♥ Vi hörs, PEACE

ETT KRAV
















några sanningar bara för att


+ Jag är lätt att lära känna!

+ När jag blir 18 vill jag fara till Ayia Napa med mina vänner, visst ska vi Sandra? ;-)

+ Jag älskar att driva med telefonförsäljare! make my days

+ Jag säger ofta saker när jag är sur som jag ångrar sen..

+ Jag hatar att bråka så säger ofta förlåt fast det är den andra som borde, bara för att det ska sluta.

+ Jag vill inte bo i Kalix, vilken jävla håla asså, alla snackar om alla

+ Godis är en drog för mig

+ vill. till. ett. varmt. land. nu.

TOMORROW LAND


Åååh, vad kul! Nån som följer med mig? ;-)

-


BLUE-YELLOW

BLUE AND YELLOW



SKULLE HA PUBLICERATS 3 TIMMAR TIDIGARE


Det blev att Hanna sov här, skräll. Vi vaknade för någon timme sen, Nu ska vi göra oss iordning. Ska fara och sola med Ronja innan träningen, skönt! Vi hörs senare, kyssen

DEN SISTA DOKUSÅPAN



Sitter och ser ''Den Sista Dokusåpan'' med Hanna och JH. Vi hörs senare puss

yeah you fucked up for the last time


fina du, loveu! ♥
Gårdagen blev lyckad! Den började med att jag åt tårta till furkost, sen kom Ronja och Hanna. Vi gick ner på stan och åt en kycklingtoast. Sen for jag till pappa, öppnade lite presenter och hade släktkalas. Då dom hade åkt hem kom Ronja, Hanna och Sandra och vi åt frukt, och massa annat gott. Sen bastade vi, och tjorvade på. En perfekt födelsdag! Nu ska vi på stan, puss

SCREAM MY NAME


Tårta till frukost, snart kommer Hanna och Ronja hit. Vi ska gå på stan och äta, sen ska jag till pappa ich ha kalas och få paket av han! Nu ska jag fixa mig lite, grym låt -> HÄR

INGEN VANLIG DAG IDAG



Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag! Nu är jag 14 år, en fjortis så kallat! ja vad ska man säga? Grattis till mig hihhohohh

BEFORE I DIE









Grattis Fia, fjortis nu! Hoppas du får en jätte bra dag, du är bra du finis! loveu♥

4MARS2011

Godmorgon! Inatt sov jag och Hanna hos Sandra. På kvällen kom Matilda och Felicia och vi åt tacogratäng och bara mös på. Idag ska jag ha kalas hos mamma, så lär nog få några paket! kyss

DAGENS3VILLHA

hoppashoppashoppas..


ÄLSKADE LOV, ÄLSKADE LIV




Fint väder, grymma låtar, önskeoutfits, fula videos, fina vänner, kanel, every day im shufflin'. Hoppas ni får ett lika bra lov som mig för mitt kommer bli grymt

fucking mirror


en fucking jävla spegel bild till
hemma från piteå havsbad. Dagen har varit helt okej! Snart ska jag åka till Hanna och äta, sen blir det väl att hitta på nåt. det är ju somsagt lov

vrid huvve folk


bloggar då jag kommer hem från piteå. Kan då säga att då jag kommer hem har jag lov. peace

VINNAREN AV DAGENS BLOGG


RSS 2.0